Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
90-talet gör comeback
Samtidigt som jag beställde ovan nämnda dressyrträns beställde jag också ett lite nättare träns med turkos paddning. Om det nu har gått någon förbi (det tror jag iof inte ) så älskar jag ju blått och turkost, och att spöka ut H.H i de färgerna. Så vad passar då inte bättre med att matcha träns-paddningen med benskydden? Tänkte jag. Men sen var det ju så billigt på rean också.
Förväntade mig inte någon kvalité alls typ, utan trodde att det skulle stå upp av sig själv och vara jätteplastigt. Men icke! Det var supermjukt och fint läder, inte ens paddningen kändes plastig! Också helt lagom i storlek trots storlek full.
Det blir mitt nya tömkörnings/uterittsträns!
Sämst bild eftersom kameran på min telefon blivit lite misshandlad. Piké (rea) och ridbyxor från Spooks och stövlar upprätta/Stivali Romitelli.
Väldigt fattig men när man knappt ridit under sommaren kan man ju iaf vara snygg inför skolstart..
nu då?Jag kan inte se din bild
Nej.nu då?
Jag har sett din bild hela tiden.. snyggt!
Så bra! Det är ett öppet googlealbum så blir knäpp på att det inte skulle fungera...Jag har sett din bild hela tiden.. snyggt!
Vad kul!!Vi har blivit med sadel igen. En Albion Fabrento Det var kärlek vid första ögonkastet igår. Både jag och C är kräsna men den här var riktigt bra för oss båda.
Jag vet inte hur den är i bommen om jag ska vara ärlig. Men du ser ju ungefär hur min häst ser ut i kroppen på bilden. Ska sägas att vi stod och petade honom under magen på bilderna för han ser lätt svankig ut när han står på gången annars. Dock är han nog ännu rakare i arbete. Modellen kom ut i juni i Sverige så det är nog inte så många som har hunnit prova, eller köpa den ännu. Det är inte så jättestora stöd, bara så inte knät åker upp och fram i onödan. Om du kollar min instagram (amandafog) så finns en bild till. Och en liten film när jag rider i den.Vad kul!!
Fabrento har jag inte koll på alls. Berätta! Hur är de i bommen? Spikrak, rak, lätt svängd, svängd? Ser ut att vara rätt stora stöd? Hur upplevs de? Helt ny? Vad ligger de på i pris?
Tusen frågor!