Två av fyra är nya, stövlarna och sadeln.
Mina varma gratulationer till en maxad färgmatchning. Full poäng!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Två av fyra är nya, stövlarna och sadeln.
Tackar!Mina varma gratulationer till en maxad färgmatchning. Full poäng!
Idag slog jag till på ett par såna här.
Kräver en recension asap! Har själv tittat på dessa men inte fått tummen ur att testa än..
Dessa är nu en del av min utrustning, ska rida i dem idag för första gången. Någon som kan intala mig att de är värda pengarna?
Det låter bra, jag har problem med att mina fötter/vrister ofta domnar bort vid ridningen..Jag har köpt sådana till min hoppsadel eftersom jag har märkt att mina knän o fotleder tar stryk i hoppningen. O märker skillnad mot det bättre.
Jag har bekymmer med mina fotleder och de mår bättre i Bow Balance.
Dessa är nu en del av min utrustning, ska rida i dem idag för första gången. Någon som kan intala mig att de är värda pengarna?
Jag hade fårskinnspluppar till min häst. Funkade bra och det var de enda som hon lät sitta kvar.Jag sitter och tittar på öronproppar till häst.
När vi flyttar ska jag förmodligen rida honom till det nya stället och han kommer säkert bli lite spänd och tittig då vi kommer behöva rida längs en grusväg och sen under motorvägen innan vi kommer till skogen. Så jag vill försöka underlätta så mycket som möjligt för honom (och mig) genom att stänga ute ljudet lite.
Förut har jag använt nån sorts skumgummi(?) variant som jag tycker är ganska hårda. Så nu funderar jag på några som är helt runda, fluffiga och sitter ihop i ett snöre. Jag har också sett några som heter Plughz?
Vad tycker ni funkar bäst?
Finns det inte vadderade luvor?
Jag hade fårskinnspluppar till min häst. Funkade bra och det var de enda som hon lät sitta kvar.
Jag köpte mina på nätet men det företaget verkar inte finnas kvar. Hittade dessa däremot om du kan tänka dig att beställa från utlandet, finns även på amazon osv.Vet du vars jag kan hitta såna?
Ingen aning!Beställa från utlandet känns lite väl ambitiöst.. Är fårskinn på nått sätt bättre än tex dessa.