Nu glömde jag kolla ang retur *trött*
Men skjuta upp. Så 10 dagar = gratis. 30 dagar = 29 kr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag orkade inte bry mig om det, lika bra att betala direkt så jag blir av med det dock ville jag belysa att dom var sjukt långsamma att leverera!
Aha, det var så det var [/QUOTE]Jag vill inte på ngt sätt snacka skit om ngt företagmen när företag gör så drar jag öronen åt mig. Risken finns att företaget kursar och då får man antagligen inga pengar tillbaka :/
[/QUOTE="Alexandra_W, post: 18068792, member: 10"]Nu glömde jag kolla ang retur *trött*
Vid en konkurs så bör företagen fortfarande leverera, men du får inte tillbaka några pengar. Konkursförvaltaren tar över ansvaret för leveranserna.[/QUOTE]Aha, det var så det var
Vid en konkurs så bör företagen fortfarande leverera, men du får inte tillbaka några pengar. Konkursförvaltaren tar över ansvaret för leveranserna.
Mitt senaste inköp. Jag har varit på jakt efter en lite bredare nosgrimma utan pullback - och är förtjust i droppformat... Och tadaaa -här är det. Horseguard Ergo.
Så snyggt, synd det inte var inåtvända sidostycken bara, har svårt för vanliga.
Det var inte alls menat som någon kritik, jag tyckte det var väldigt snyggt och hade gärna köpt ett eget om det hade haft allt jag önskadeÄr inte det lite onödigt att skriva till någon som är glad för sitt nya träns?
Är inte det lite onödigt att skriva till någon som är glad för sitt nya träns?
Men oj, jag tolkade det verkligen inte som något nedvärderande?
Det var inte alls menat som någon kritik, jag tyckte det var väldigt snyggt och hade gärna köpt ett eget om det hade haft allt jag önskade
Men oj, jag tolkade det verkligen inte som något nedvärderande?
"Synd" och "har svårt för" har jag svårt att tolka som något annat än att man inte gillar det, och det tycker jag helt frankt att man kan hålla för sig själv. Det finns betydligt trevligare sätt att uttrycka det om man nu måste
Tillägg:
Jämför "snygg tröja, synd att den var blå, jag har svårt för blått" och "snygg tröja, hade lätt köpt om den fanns i grönt!".
Jodå jag förstår hur du menar, men jag hade verkligen inte tolkat det negativt som sagt.
Jag var på lokala Hööks idag, det var 20 % på hela sortimentet. Hade kanske varit roligare om gamlingen varit fräsch men en ny grimma, pälsglans och ultra shield blev det i alla fall.
Micklem är otroligt ställbara. Min dam som brukar ha full kunde precis ha cob i Micklem men full (standard Horse) blev bättre. Skulle prova full på din. Köp där du kan byta.
Men de är väldigt reglerbara. Det jag hade var fint i lädret.
Tack letar lite efter begagnat men då ska jag kolla efter full