@Dressyrtjejen_97 Tycker du utbudet var bra? Ska dit den 11e jag vill ha ett till schabrak och sen kanske ett träns och benskydd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Dressyrtjejen_97 Tycker du utbudet var bra? Ska dit den 11e jag vill ha ett till schabrak och sen kanske ett träns och benskydd.
Jag spontanbeställde ett High jump (sådär ett år efter att jag provat ditt @the_connemara ). När jag tänkte gå in idag och se hur länge erbjudandet gällde var alla spår puts väck?! Tror ni de sålde hela lagret?PS hade 20% på allt. Det blev dyrt. Gröt är gott.
Jag spontanbeställde ett High jump (sådär ett år efter att jag provat ditt @the_connemara ). När jag tänkte gå in idag och se hur länge erbjudandet gällde var alla spår puts väck?! Tror ni de sålde hela lagret?
Ja, jag blev mest förvånad över att de raderat bilderna de lagt upp med erbjudandet. Men de brukar kanske göra så. Härligt paket du har att vänta! Och ja, gröt kommer man långt medDet skulle ju bara gälla en dag. Jag spontanköpte ett high jump i brunt (har ett svart), en svart luddplatta, en brun luddplatta och ett pannband.
Gröt är gott. Gröt är gott. Gröt är gott.
Ja, jag blev mest förvånad över att de raderat bilderna de lagt upp med erbjudandet. Men de brukar kanske göra så. Härligt paket du har att vänta! Och ja, gröt kommer man långt med
Instagram/Facebook.
PS hade 20% på allt. Det blev dyrt. Gröt är gott.
Fast då har du ju SPARAT pengar om det var rabatt /MVH shopaholicen med skev logik
OM jag hade tänkt köpa grejerna ändå kanske. Men det hade jag ju inte... :O
Det där var ju inte helt fult
Köpte ett träns i strl cob till unghästen, full var otroligt stort på honom så hoppas detta funkar. Halvblod med pyttelitet huvud...
Fint!!
Köpte ett träns i strl cob till unghästen, full var otroligt stort på honom så hoppas detta funkar. Halvblod med pyttelitet huvud...
@MartyFint!!