Shoppingtråden del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Beeboppe Jag har tighsten, är supernöjd såhär långt! De är såå sköna!

Mitt nyaste inköp till treåringen, en hoppsadel från Ikonic, för att citera sadelprovaren "Rakare bom kan du inte hitta"
14280346_1082598225154684_1935680563_n.jpg

Kunde ej se bilden här men öppnade i ny flik så gick det. Vad är det för modell på den?
Såg skön ut :)

Knasigt.. jag kan inte heller se den nu O_o
Det är en Albion K2 adjusta med standardbom.
Väldigt skön sadel tycker jag :love:
Har en likadan till min andra häst med men med en extra rak bom i för att passa hennes spikraka rygg :)

Knasigt.. jag kan inte heller se den nu O_o
Det är en Albion K2 adjusta med standardbom.
Väldigt skön sadel tycker jag :love:
Har en likadan till min andra häst med men med en extra rak bom i för att passa hennes spikraka rygg :)
Oh, har haft K2 förut men den var nog äldre för den var ej lik din men väldigt skön. Hur är stöden i denna?

blivit lite förälskad i hkm champagne serien, det gröna täcket, schabraket, huvan och lindorna hade blivit sååå fina på fuxen ^_^.
känns dock väldigt dumt att köpa saker till en utdömd häst..

Har också beställt en ny sadelgjord till Herr Häst. Hans gamla var en lädergjord från Hööks, inget fel på den egentligen, frånsett att resåren töjt sig något kopiöst. Så jag sökte någonting ganska brett, helt utan eller med bara minimalt med resår på. Vad hittar jag då? En i rep från Stübben! Både jag och Herr Häst ger den tummen upp! :D

14708322_981199202003412_2396891438167832869_n.jpg

Nej, han är inte skäck, bara lite blöt på bilden....

Har också beställt en ny sadelgjord till Herr Häst. Hans gamla var en lädergjord från Hööks, inget fel på den egentligen, frånsett att resåren töjt sig något kopiöst. Så jag sökte någonting ganska brett, helt utan eller med bara minimalt med resår på. Vad hittar jag då? En i rep från Stübben! Både jag och Herr Häst ger den tummen upp! :D

14708322_981199202003412_2396891438167832869_n.jpg

Nej, han är inte skäck, bara lite blöt på bilden....
Tänk på att repgjordarna kan nypas.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 876
Senast: Ninnurur
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
717
Senast: fio
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka