Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså jag såg precis att "min" butik blivit återförsäljare av equestrian Stockholm någon ska dit och drägla över lite fina schabrak!
Jag har något från PS som jag tycker väldigt mycket om och tänker att det är lite samma material på dom. Har en äldre modell av "no boundaries" också som har hållt flera tvättat och är fortfarande fint@Itzyditzy och @the_connemara ESschabraken är dyra men det är riktigt fin kvalitet, älskar mina och tänkte köpa ett par till på SIHS
Håller med, riktigt bra kvalitet! Jag vill köpa det vinröda och kanske det beigebruna@Itzyditzy och @the_connemara ESschabraken är dyra men det är riktigt fin kvalitet, älskar mina och tänkte köpa ett par till på SIHS
Inte någon som har råkat shoppa fairfield dressyrskydd på hööks? De billigare skydden
De för 129 kr med reflex i kanten?finns några olika sorter, jag har basic är super nöjd. Sitter som en smäck och håller i evigheter.
De för 129 kr med reflex i kanten?
Nu har lill killens hoppsadel äntligen kommit
Jag älskar den lika mycket som de andra, jag är verkligen svag för Albion.
Kunde ej se bilden här men öppnade i ny flik så gick det. Vad är det för modell på den?
Såg skön ut
Oh, har haft K2 förut men den var nog äldre för den var ej lik din men väldigt skön. Hur är stöden i denna?Knasigt.. jag kan inte heller se den nu
Det är en Albion K2 adjusta med standardbom.
Väldigt skön sadel tycker jag
Har en likadan till min andra häst med men med en extra rak bom i för att passa hennes spikraka rygg
Tänk på att repgjordarna kan nypas.Har också beställt en ny sadelgjord till Herr Häst. Hans gamla var en lädergjord från Hööks, inget fel på den egentligen, frånsett att resåren töjt sig något kopiöst. Så jag sökte någonting ganska brett, helt utan eller med bara minimalt med resår på. Vad hittar jag då? En i rep från Stübben! Både jag och Herr Häst ger den tummen upp!
Nej, han är inte skäck, bara lite blöt på bilden....
Tänk på att repgjordarna kan nypas.