Shoppingtråden del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag shoppade hem varsit 70g-täcke till mina pållar igår från Premier Equine. Favvistäcken, otroligt bra och billigare än horseware :D Så nu hoppas jag bara att de ska komma fort och att de passar! Det var 40% rabatt på NQP-täcken så det är någon liten skavank på dem i sömnadsväg, i övrigt felfria så det tycker jag var fynd :)

Ska till Gekås imorgon så det kanske blir lite mer shopping, ska typ bara ha hovolja och pälsglans typ.. kanske hästschampo. Köper alltid bara sådana "tråksaker" där haha men det är bra att ha :p

Har stor shoppat med :D Måste bara ta bilder på allt :p
Har iaf blivit:
*en ny bosal med träns och hästhårs mecate
*sadelgjord med luftkanaler
* ett twisted wire bett
* Professional choice smx air ride pad
*Classic equine ESP pad
Imorgon ska vi iväg och testa ny sadel... igen. Hoppas denna passar :)

Jag var på Strömsholm i helgen och jag ska ju egentligen inte shoppa men hittade några saker jag behövde till bra pris så då blev det lite shopping iaf :)

Ett Rambo Cooler täcke, ett par PE terrängskydd, ett par Tri-Zone boots och ett par Hubertus tyglar
10450073_10154216398180223_6827193556913398726_o.jpg

Schabrak och luva från Spooks, är egentligen inte så "blå" av mig men blev bara kär i detta :love: Tjockt och fint schabrak med någon sorts andasundersida och luvorna från Spooks verkar vara sydda till min häst! Har annars problem med att de liksom är för korta mellan öronen så de inte kommer ner ordentligt.

00EA0819-2212-4D2C-A960-8819EC0F92E5_zpsiln17vn5.jpg

Jag fick paket på posten idag, beställde när Charlies hade 25% på hela sortimentet
Veredus olympic senskydd + Young jump bakskydd.
Roekl micro mesh handskar.

Är det någon som har tips på pikétröja som matchar till schabraket jag köpt? Svår färg, har inget annat liknande.

Turkos, petrolaktigt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 173
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
719
Senast: fio
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Barmarksdrag/canicross