Shoppingtråden del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppingtråden del 3

Mitt senaste inköp, en Antarés dressyrsadel :love:

img_2400_530e2cf42a6b22096d660831.jpg

Jag krånglar inte till det, ofodrat om det är regn vid plus annars fodrat. Med en komfortzon på 20 grader spelar inte gram nån större roll. Täckesfabrikanterna blir dock glada.

fast min blir jättekall med ofodrat och alldeles för varm med 200g om det är +7 och småregn som nu.

Jag tycker det är samma problem, mina har haft 200 nu när det regnat, har de ofodrade blir de kalla och står bara i ett hörn, klär man på dem så "beter de sig som hästar" igen och går runt i hagen, letar gräs osv.

Kl *
Det väntade ett efterlängtat paket på mig när jag kom hem från stallet idag! :D nu hoppas jag bara att tränset också kommer snart..

9f660629520a571db41a94137f53fbea.jpg

52213316a04efd5efcafd34dc63e1000.jpg

Snyggt pannband!!

Kl

Hämtade detta på posten idag!
wpid-dsc_2268_20140320153341745.jpg

Älskar stigbyglarna och kvaliteten på stiglädren! Riktigt bra köp! Stiglädren är till sadeln jag köpte för en vecka sedan (en beg startrekk espaniola) och stigbyglarna till min "barbiehäst" (så jag kunde ta hennes gamla till nya sadeln).

Kl
Var på hööks idag med tanke att köpa deras crw chaps för 180 ngt kr, men de sätt löst i knäet och i foten och var väldigt tighta på mitten :banghead:.

Så kollade runt lite på vad mer de hade, och råkade köpa 2 par lindor :O, lite av bara farten.

Så nu kan jag äntligen matcha mina grå rosa schabrak med lindorna :)

Det är en cattleman's, tyvärr blev det bara ett pass med den då den visade sig va för liten, så den såldes :p

Sadel nr 3 inköpt och fick nu hjälp med att prova ut den :) Så hoppas kunna ha den ett tag framöver iaf.

wpid-screenshot_2014-03-24-07-43-432.jpg.jpeg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 134
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
717
Senast: fio
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp