Shoppingtråden del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppingtråden del 3

Kl

Konstigt att nån alltid hittar saker när man slutar leta efter dem, fyndade ett cooler täcke och ett par lippo stigläder för 288kr igår :banana:. Har letat efter ett transporttäcke och nya mjuka stigläder väldigt länge nu och hittade dessa när jag letade tävlingsskjorta :rofl:.

*KL*

Jag har köpt mig en ny Tekna sadel. En Tekna S-line. Har nu en A-line men S-linen passar 100 ggr bättre.

Kommer om ett par dagar :D

halvt KL

Lite komiskt, men jag har också köpt mej en S-line till min nya häst.. Hämtar ut den imorgon! :D

Mvh Domino_s

KL

51f80c10c00d11e39a550002c9dc1b36_8.jpg

KL

Igår fick min killa första gången prova sin nya pyjamas. Fyndade ett täcke på 60% när hööks sålde ut.
Fast det var mer nedsatt för det var en gammal modell så gav 130 kr för det ungefär :)

20140409_163103-1024x576.jpg

Älskar också det naturbruna, men ville ha ett svart också. Förutom färgen är de likadana :)

Riktigt snyggt kandar!

Min senaste shopping till Fille

neonrosa svhabrak från senaste kollektionen

Lite olika boots eftersom han visat sig vara en riktigt drulle :meh:

Så ett träns från Dyon

Det tränset passar jättefint på honom! Tror framförallt det klär skimmlar nu när jag ser det på honom, läckert :)

Har shoppat lite över min budget sista veckorna, framförallt med tanke på att jag är sjukskriven. Sjukskrivningen innebär dock ridförbud = abstinens och vad botar abstinens bättre än shopping ;)

- Nytt dressyrschabrak, klarblått Eskadron
- Blått Amigotäcke med 100 g fyllning
- Nytt bett, Beris rakt gummibett, baucher
- Nya bruna benskydd Eskadron flexisoft och bakstrykkappor (senskydden nya, bakskydden begagnade, Traderafynd!)

Hittade dessutom ett oanvänt skrittäcke från Hööks när jag städade skåpet. Köptes på rea för ett par år sedan men har legat under alla schabrak så jag hade glömt bort det ;) Då räknas det väl som nyinköpt? :)

*kl*

Jag har också beställt en Tekna s-line, en brun hopp :). Är dock rädd för att den kommer bli för smal.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 144
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
718
Senast: fio
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka