Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
KL
Idag kom frökens nya täcke som jag hade turen att hitta på utförsäljning. Ett Amigo 1200d medium (200g). Letat efter ett vettigt 200g-täcke halva vintern, men antingen har slitstyrkan varit för låg eller så har priset varit för högt. Inte supersnyggt med rött på en fux, men helt okej ändå. Dessutom ser min flicka kanske för en gångs skull ut som en flicka. Alla tycker att hon ser ut som en vallack .
Jag har egentligen köpstopp fram till GHS, går sådär Jag har dock en klausul på mig köpstopp som säger att det inte gäller bra priser! Så detta kom för några dagar sedan och jag väntar på ett paket till
Kl
Åkte iväg med förhoppning att fynda på utförsäljning, de hade stängt... istället åkte jag till butiken bredvid och kollade runt lite, snubblade över ett par ariat quantum på kampanj pris... kunde inte lämna dem där så nu har jag 2000kr mindre att köpa sadel för . Såg nu i efterhand att affären hade billigare ariat modeller också men dessa är otroligt bekväma
Så kommer inte köpa nya skor på sisådär 20 år nu
Hör inte till tråden men måste fråga dig.
Har du stängt ner din blogg? var en av mina favvisbloggar men verkar inte funka längre på länken bland mina favoriter!?
Var kanske ingen rolig läsare då jag aldrig kommenterar men uppskattade din blogg iallafall.
Min skithäst har fått ett nytt träns Och en ET-behandling som var betydligt dyrare och nyttigare
Iaf, beställde Catagos islandsträns när de hade 50% på sina träns, har funderat på det sen det kom i höstas, så nu slog jag till! Skulle ha det till hackamoret, så tyvärr var jag tvungen att klippa sönder nosgrimman lite, men ska nog hitta ett träns att använda nosgrimman till, för den är jättefin.
Hästen var inte särskilt intresserad av att bli fotad och kedjan var på tok för lång så det får fixas, men lite ser man iaf.