Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ha ha! Jag var så fixerad vid att titta på täcket så jag trodde du hade knögglat ner en liten vit extra ponny i det! Jag tittade lite slarvigt och kunde inte bli klok på var de två "överflödiga" vita benen kom från som "sticker ut" upptill vid höger bog... fanns liksom inget som hörde till benen - inte förrän jag släppte tanken på att det måste vara en till helvit häst och lyfte blicken lite till.
Köpt mig ett fleecefodrat reflex ridtäcke samt en ny sjukt snygg ridhjälm!! min är gammal (dock fint skick utseendemässigt men snäppet för stor OCH avramlad med två gånger med huvudet före)
Ska köpa mig en ny brun lädergjord med resår också och kanske en fårskinnspadd hmm.
tur att jag inte har eget, jag skulle bli en ponnysamlare! Sitter och hittar små söta ponnys hela tiden på annonssidor som skulle passa "min flock" så himla bra
Ååh vad fräcka! Varje gång jag ser att någon köpt tjusiga stövlar vill jag också ha stövlar trots att jag har ett par jättefina som jag älskar det är nog en sjukdom
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.