SHOPPING - Till hemmet tråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: SHOPPING - Till hemmet tråden!

Lagerhaus. Jag har också sett att danska märket Bloomingville har en likadan som kostar tre gånger så mycket...

Oj vad billigt! De är snygga, ganska lika glasen i serien Essence som vi har. Jag tycker absolut att du ska köpa fler!

Det blev en tripp till butiken som ligger ganska långt bort och jag köpte 8 st till glas och två vita assietter från Höganäs :)
Nu får det vara slutshoppat tills jag sålt/gett bort mina gamla glas och porslin för jag har ingen plats i skåpen längre...

Åh glasen och muggarna var underbara! Vilka kanonpris på glasen med! Vart fyndade du dessa? :)

Jag köpte allt på Ittala outlet i insjön :)
Hade tur med glasen då det är förstasortering men kampanj pris just nu :)

KL

Är det någon mer som har hetsat runt på Netto under veckan?
Jag var där i dag och spenderade typ 600 spänn :o

Bland annat på en brödburk och en fin bricka:

nettototo_5222401ee087c331f8176174.jpg

:)

Supersnyggt! Har du inga fler bilder på ditt kök?

Jag har inte riktigt hunnit fota allt än, det är lite kakel kvar som ska upp längst fönstret. Det var inte planerat från början men det blev en del kakel över så det får bli hela vägen upp till taket. Så ska det målas lite det sista vid fönster och element innan det mesta är klart.
Här är en bild från här om dagen när de fixade spotlighten i taket.

pic_52205d8addf2b3513b55b5b8.jpg

Tack! :) Det är en lucka under slasken som saknas, det är lite svårt att få dit den nu när diskhon är på plats...
Men jag ska fota i morgon så ska du och ni andra nyfikna få se hur det ser ut! :)

Äh, fotade nu, tror det är lättast att fota ett vitt kök när det är mörkt ute? ;)

En del kvar att göra som sagt, men nästan allt är klart när det gäller köksinredningen, en liten lucka vid diskhon som saknas.
Ingen skyddsplats är borttagen än, däremot är det uppdraget lite på vissa ställen, därför kan det se lite skumt ut.

85bc12e8133e11e3ac3122000a1fb77a_7.jpg

d7648bce133f11e3b85a22000ab6855b_7.jpg

kl

Hela jag blev lycklig inombords när jag hittade detta set. Jag är oerhört svag för lila detaljer :love:

ida_0022.jpg

(Och som synes matchar dom margretheskålarna perfekt)

Stämmer bra det. Fanns sånna set i svart, grönt och lila på Jysk. 25 spänn gick det på, rena fyndet!

Där ser man. Ja det var bra pris. Jag tror jag har sett redskapsset från Rosti Mepal i ungefär samma färg men då kostar det 150-200 kr.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix
  • Unghästfasoner?

Omröstningar

Tillbaka