Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tänker bomba vårt hus med diverse fina krukor med blommor utomhus sen när vi flyttar in. Ni vet en eller flera krukor utanför ytterdörren och så några på baksidan av huset.
Men vad har man för krukor utomhus? Stora och vädertåliga... Zinkbaljor har jag sett att många använder sig av, hittar man bara sånna på loppisar numer?
golv är sjukt svårt att bestämma! Är mitt uppe i det själv.
Det enda vi vet är att det blir laminat i hall och kök för där slits det mest och blir mest smutsigt.
Vilken färg det blir har vi ingen aning om. Kommer ta hem miljontals prover innan vi bestämmer oss.
Man vill ju att det ska flyta ihop på ett snyggt sätt.
Här blir det äkta trägolv i alla sovrummen och i samma färg för att hålla ihop det lite. Sen ljusare i vardagsrummet för dom andra blir mörka, och så laminat i hall och kök som ska funka med resten av färgerna. Lär inte bli lätt!
Ja nu blev det lite vårigare! Puffen är perfekt, både den och gardinerna är sådär milt ljusturkosa som jag ville ha det. Ibland är det skönt med en makeover.
Vi har inget golv i dagsläget, i vardagsrummet och sovrummet uppe är det originalplankgolv, ich i köket ska det bli gulrutigt golv. Så det är bara hallarna + vardagsrummet/sovrummet nere som behöver nytt.
Vad har ni/blir det för färg på väggarna och övrig inredning? Jag tycker det är jättesnyggt med ljusa (vitlaserade) parkettgolv. Själva har vi lagt mörkbruna parkettgolv i vår lägenhet och mörkgrå klinker i hallen (hade inte funkat med parkett där). Väggarna är (fegt) stockholmsvita i alla rum utom hallen som är vit-grå-blå-rutig.
Hästnyheter Å andra sidan måste de ju kolla starthistoriken om man ska kunna stoppa den här typen av stolpskott, eftersom de inte verkar ha eget förnuft
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.