SHOPPING - Till hemmet tråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: SHOPPING - Till hemmet tråden!

IKEA har 50x50 cm för 39 kr om jag inte minns fel men Ellos borde också ha, har du kollat ordentligt? :)

Det kan hända att jag missat men jag har försökt kolla igenom hela ellos men jag hittade inget :( Och jag har långt till närmsta IKEA tyvärr :(

Nu till nästa fundering:

Kuddfodralet jag vill ha hade typiskt nog det udda måttet 40x60 och det fanns inga innerkuddar med det måttet på varken ellos, H&M eller Jotex :eek: Ska man köpa en mindre kudde då...?

81-2074.jpg

Jag hittar då på Ellos, och även t.ex. IKEA.
Första träffen när jag googlar "innerkudde 40*60" är från Ellos.

*kl*

Jag ropade in dessa spegellampetter i art deco-stil på Tradera igår.:)

160429190_f0fb3a8a-a760-42fc-998b-a2abf1a642aa.jpg

Egentligen är jag ute efter vanliga väggljusstakar (pga två nyfikna katter törs jag inte längre ha vanliga ljusstakar tända mer än när de sover...) men jag blev så förtjust i dessa att det inte gör något att det är speglar i dem.

Kolla på Jotex, de hade innekuddar för 49 kr (tror jag det var).
Vet inte måtten på dem dock

Jag fortsätter fråga er allsmäktiga vetande i den här tråden! :D

På framsidan av huset tänkte jag ha ett litet bord och två stolar, jag älskar dessa stolar som jag ser lite överallt. Just denna fotade jag på etage två uppe i Eiffeltornet i somras. Finns de att hitta i Sverige?

img_0517_204434295_5138e390e087c34bdfa41e75.jpg

Jag är nästan helt hundra på att jag har några sådana som ligger och skräpar, måste kolla idag. :)

IKEA har iaf barnsängar som är 70, men de är inte mer än 160 långa.

KL

Vi har köpt nya gardiner till kök/vardagsrum (öppen planlösning), lite akut eftersom vi har fri insyn i vissa vinklar. Blev färgglatt:love:

1000002504260.jpg

Idag kom nya gardiner:banana:
De är dessa från jotex Tyvärr är texten i en inte lika snygg färg (lite mer petrolium i färgen än trycket) men de får vara kvar iallafall, om jag nu kommer på hur jag betalar.

Om det inte vore för texten vore de perfekta:D Hittar ingen faktura i paketet så jag får ringa dem imorgon! Finns något liknande på baksidan av retursedeln men det saknar uppgifter om vart jag ska betala (inget pg/bg-konto helt enkelt)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar

Tillbaka