SHOPPING - till hemmet! Del 2

pepp

Trådstartare
Den gamla är låst så jag startar en ny :)

Inte köpt något på sistone, men har önskat mig denna när jag fyller år på fredag :D

1600x1600_Boobies.webp

Beslutsångest. Vilken färg på stol är snyggast till ett runt matsalsbord i teak? Bild på bordet saknas då jag inte hittat det ännu :angel:
2a02898516f25f3c378fab4e6aa0ae3a.jpg

Vill egentligen ha med rottingsits men hittade ingen bra bild på den varianten med alla färger samlade. Den som känner sig manad kan Google Thonet no 14 rotting.

Beslutsångest. Vilken färg på stol är snyggast till ett runt matsalsbord i teak? Bild på bordet saknas då jag inte hittat det ännu :angel:

Vill egentligen ha med rottingsits men hittade ingen bra bild på den varianten med alla färger samlade. Den som känner sig manad kan Google Thonet no 14 rotting.
Svart. Teak och svart går väldigt fint ihop tycker jag, som annars inte alls gillar svarta möbler.

Svart. Teak och svart går väldigt fint ihop tycker jag, som annars inte alls gillar svarta möbler.
@Araminta Svarta! Det är sjukt snyggt till teak. De där stolarna är fantastiskt fina :love:

Tusan också. Jag som redan uteslutit den svarta på ren princip att aldrig ha svarta möbler. Men ni har en poäng i kombon med teak... Samtidigt så är jag tveksam till den svarta med rottingsits. Tycker kontrasten mot den ljusa rottingen blir för skarp. Men nu blev jag ju givetvis osäker bara därför.

thon_1_1.jpg

Hopplöst detta :p

Tusan också. Jag som redan uteslutit den svarta på ren princip att aldrig ha svarta möbler. Men ni har en poäng i kombon med teak... Samtidigt så är jag tveksam till den svarta med rottingsits. Tycker kontrasten mot den ljusa rottingen blir för skarp. Men nu blev jag ju givetvis osäker bara därför.

thon_1_1.jpg

Jag håller med om att konstrasten blir ganska stor. Hade nog inte valt svart. Men möjligt att det ser annorlunda ut i verkligheten, bilder kan ibland vara lite luriga, har du möjlighet att se dem på riktigt?

Tycker golvet spelar stor roll ihop med bord och stolar. Vad har du för golv?

thon_1_1.jpg

Jag hade nog också valt ett annat alternativ (någon av de bruna) om du vill ha rotting till sitsen, men tycker att de helsvarta är det snyggaste alternativet.

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 884
Senast: SaraXX
·
Svar
2 001
· Visningar
98 941
Senast: pepp
·
Trädgård & Växter Vi köpte betongkrukor till framsidan förra året, med förhoppning om att förra årets växter skulle komma även i år. Det gjorde de inte så...
Svar
6
· Visningar
414
Senast: sthu
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 580

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka