• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Cani_SWE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 007
C

Cani_SWE

Någon här som vet någon bra affär eller ridshop där man kan handla hjälmöverdrag och annat kul som har lite med galopp att göra?! :rofl:

föreslår att du specialbeställer hjälmöverdrag i dina favorit färger! det är precis samma pris som på tex centauers färdigsydda.............

Och var special beställer man sånna?

Jag har inga modekrav på mina hjälmskydd, och undrar var man finner galonskydd?

ja, det ska jag göra tror jag..sucka..som du vet så är min väst lite små sen..Pratade med dom och dom skulle få in den nu i veckan, så jag hinner nog få den innan den 10 juni. Annars vet jag inte vad jag gör..man kanske kan rida utan första dagarna. :crazy:

Liknande trådar

Hundträning Utgå från ett scenario där ni har en kastrerad tik och en tik som är i höglöp (eller två tikar som inte löper samtidigt, vilket jag dock...
Svar
7
· Visningar
382
Hästmänniskan Våra hästar har ju ibland hjärnspöken, och vi hästmänniskor också :rofl: ●Vilka hjärnspöken har du själv i din... 2
Svar
22
· Visningar
1 826
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 697
Senast: Kilauea
·
Mat Paprikasäsong! Sakta men säkert mognar paprikan ute i växthuset. Jag vill göra något kul med dem, inte bara klassikerna ajvar och...
Svar
19
· Visningar
880
Senast: magnus242
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka