Shop to you drop, del 4

Själv är jag superless på PostNord, har beställt ett par Chevalier byxor som skickades i torsdags förra veckan. Ringde idag och klagade på att de inte har kommit fram och får då veta att PostNord har tappat bort dom :banghead::banghead::banghead: Ahhh, så sjukt irriterande, de skulle varit här senast i måndags. Och jag som behöver dom nu i helgen.

Själv är jag superless på PostNord, har beställt ett par Chevalier byxor som skickades i torsdags förra veckan. Ringde idag och klagade på att de inte har kommit fram och får då veta att PostNord har tappat bort dom :banghead::banghead::banghead: Ahhh, så sjukt irriterande, de skulle varit här senast i måndags. Och jag som behöver dom nu i helgen.

Vilka köpte du? Vi kanske har samma ändamål och jag behöver nya byxor. Men efter Fritidsfabrikens krångel känner jag inte för att köpa från dem en tid framöver. :cautious:

Vilka köpte du? Vi kanske har samma ändamål och jag behöver nya byxor. Men efter Fritidsfabrikens krångel känner jag inte för att köpa från dem en tid framöver. :cautious:
Jag har köpt Chevalier Arizona Pro Pant Dam (utifrån rekommendation från hundbyxortråden). Beställde från Active Outfit och dom var supersnabba på att skicka byxorna, var bara PostNord som kom emellan :meh:.

Vad hände med Fritidsfabriken? :eek:

Lång historia, kan man väl säga. Men de lovar en sak på telefon och gör något helt annat sen och verkar inte sugna på att åtgärda sitt egna misstag. :cautious:

De har otroligt dålig kundservice och jag är rätt kräsen med sådant då jag själv jobbat inom handels och har ganska bra koll på vad som är rimligt och inte att göra för sina kunder. Orkar inte stötta bolag som inte bryr sig om service.

Nu vore det väl själva fasen om de inte ser fluffiga ut! :nailbiting:

Kw3wYmh.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 614
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 012
Senast: Niyama
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 098
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 785
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar