Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Själv är jag superless på PostNord, har beställt ett par Chevalier byxor som skickades i torsdags förra veckan. Ringde idag och klagade på att de inte har kommit fram och får då veta att PostNord har tappat bort dom Ahhh, så sjukt irriterande, de skulle varit här senast i måndags. Och jag som behöver dom nu i helgen.
Jag har köpt Chevalier Arizona Pro Pant Dam (utifrån rekommendation från hundbyxortråden). Beställde från Active Outfit och dom var supersnabba på att skicka byxorna, var bara PostNord som kom emellan .Vilka köpte du? Vi kanske har samma ändamål och jag behöver nya byxor. Men efter Fritidsfabrikens krångel känner jag inte för att köpa från dem en tid framöver.
Vilka köpte du? Vi kanske har samma ändamål och jag behöver nya byxor. Men efter Fritidsfabrikens krångel känner jag inte för att köpa från dem en tid framöver.
Vad hände med Fritidsfabriken?
Lång historia, kan man väl säga. Men de lovar en sak på telefon och gör något helt annat sen och verkar inte sugna på att åtgärda sitt egna misstag.
Jäkla skit!
La till lite mer men du är snabb. Men som sagt, inte sugen på att handla mer från dem just nu!
Så får leta efter nya byxor någon annanstans. Det är inte lätt
jag köpte en superskön o varm jacka på Jula,typ 299kr ser ut som täckjacka på utsidan och fleecefodrad,.Någon som kan rekommendera en riktigt varm jacka för hundträning nu i vinter?
Köpte inte du mat nyligen?Har beställt lite kattmat, fiskmat, rot till akvariet och specialfodret till Lady från ZooPlus idag
jo, men det går åt.Köpte inte du mat nyligen?
Jag köpte ett par från Engelsons som är lite tjockare som jag tänkte ha i höst/vinter. Sitter bra på mig som är kort och rund, men vet ju inte hur passformen är i de mindre storlekarna. Jag är nöjd iafFörstår det! Ska köpa nya byxor jag med. Vill ha något tjockare nu i vinter, blir nog någon typ av jaktbyxa.
Jag köpte ett par från Engelsons som är lite tjockare som jag tänkte ha i höst/vinter. Sitter bra på mig som är kort och rund, men vet ju inte hur passformen är i de mindre storlekarna. Jag är nöjd iaf
De som hette sylarna. Jag funderade även på Storulvån som var tjockare, men jag är rätt varm av mig så tänkte att det räcker med sylarna för migSka kolla på Engelsons! Vilka köpte du?
Brukar Zooplus vara snabba? Har bara beställt ifrån VetZoo innanjo, men det går åt.
Har en hund, 2 katter och ett gäng firrar och snäckor
Ja, det tycker jag. Det skickas dock från Tyskland, så för mig tar det tre dagar om jag beställer innan 12 typ.Brukar Zooplus vara snabba? Har bara beställt ifrån VetZoo innan