Shit vilken stop!!!

Sv: Shit vilken stop!!!

Ja den var bra. Men var den verkligen såå lång.
Jag tycker den hästen har så struttig galopp. Men men bra var de.:banana:

Helt underbart, snacka om känsla. Blev helt salig:bow:

off topic men får man tävla utan hatt?
jag trodde det var hatt eller hjälm som gällde?

I freestylen får man väl ha vad som helst?

jaha okej :)
tack för svaret

söker man på frestyle reining på youtube får man upp mängder med filmer, den ena häftigare än den andra! *vill kunna* :love:

Har precis kommit hem från grevagården var och titta på Rening Junior. Peter Ljungberg vann och Jocke Petterson var 2a.
Kul att se sån fin reining. Alla var ju inte bra men Peters hästar är så välutbildade. Han ser man aldrig åka på tävling med halvfärdig häst om man jämför med hjoko reining. Där var dom bästa lika bra som dom sämsta idag. Skulle vara kul med en Quarter oxå. Bara En så man kunde åka på fler tävlingar.:love:

Tyckte också att den första hästen såg stel och tråkig ut men det värsta var alla j-a banden överallt :eek:. Synd på en i övrigt underbar häst.

Tvåan var underbar! Älskar palominos! Snyggt "turned out" också, helt och rent!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har en valp/unghund på ca 6 månader idag. Det är en golden av jakttyp och jag tycker att hon klarar rätt lite för sin ålder...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 814
Senast: Amaranthe
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 884
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 068
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Denna vecka stod det två ridlektioner på schemat – en på ridskolan och en på privatlektionsstället vid världens ände. På ridskolan blev...
Svar
0
· Visningar
966
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka