Shettistrav

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare **BORTTAGEN**
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 2 716
B

**BORTTAGEN**

måste man ha någon särskild utbildning eller sånt för att få köra shettisar i travlopp? Hur ofta e det shettislopp och var brukar dom gå?? Finns det någon begränsning för hur mycket man får väga eller hur gammal man får vara??? Var kan man köpa sulkys i shettisstrl???? :confused:

Ponnytravlicens måste man ha
Shettislopp är det nästan varje helg och ibland i veckorna sommarhalvåret på olika travbanor.
Mellan 8 och 15 ska man vara.
Vet inte vart man kan köpa en shettissulky men leta runt lite på bukes länkar, finns nåt jag inte minns namnet på som har bra.
Hur fort det går är väldigt olika, mellan 2,5 och 4 minuter skulle jag tro är vanligast.

Vänd dig till din travbana,De flesta travbanor brukar ha en ungdomsverksamhet dit du är välkommen med frågor och även kan få utbildning. Lycka till!!! :)

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
447
Senast: Unafraid
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen... 2
Svar
33
· Visningar
1 071
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
Svar
16
· Visningar
1 483
Senast: Nepenthe
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 002
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka