Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så lite så, men den typen av evenemang är så luriga att räkna på, allt är liksom så osäkert..Tusen tack @Cattis_E ! Hade nog inte uppmärksammat att listorna var i fel ordning heller..
Ska klura lite på tiderna helst hade jag hoppats hitta någon som också skulle dit och kunde uppdatera via insta eller något så man hade lite koll på hur snabbt klasserna gick.
Det har jag tänkt föreslå typ 2 ggr, sen tänkte jag att äh, det vill h*n nog inte göra, omständigt och så mer bensin .Fasen kanske ska ha hästen klar hemma inne på box, allt packat och åka dit och tjuvkika lite i början av dagen?
Åhh så mycket beslut!
Lunchpaus strax också kanske?Vi var alldeles för tidiga
Och hästen vill inte stå på släpet.
Ja ändå bättre så här än att komma för sentLunchpaus strax också kanske?
Hoppas de har bra tempo i de andra klasserna sen.
Du får se det som att du lär dig till en annan gång. Tricket kanske är att starta i en hög klasser också. Såg att samma ponny fick vara med i rätt många.
Det hade jag också gjort men haft lite koll.Ja ändå bättre så här än att komma för sent
Är så fräck att jag bundit häst nu vid transporten med lite hö och där står hon lugnt.
Ja precis ,vi lämnade henne inte där ensam. Ändå skönt att inte behöva hålla utan ha händerna lite mer friaDet hade jag också gjort men haft lite koll.
Nästa gång får du planera flera klasser och en heldag .Ja precis ,vi lämnade henne inte där ensam. Ändå skönt att inte behöva hålla utan ha händerna lite mer fria
Härligt med en sån ponny!Jag får kanske presentera min lilla stjärna här.
Femårig valack, med det största hjärtat jag någonsin träffat på. Otroligt vänlig och snäll, och alltid glad.
Hela familjen älskar honom, främst vår 2-åriga som som står och pussar på honom länge varje dag
Ska vara inkörd, men jag har varken grejer eller kunskap att ta vid. Tömkör lite och så ”åker” sonen på honom. Inriden var han inte när han kom för två månader sen, men det fanns inte ens en fundering över hur man bär sig åt med barn på ryggen ️
Visa bifogad fil 89987
Så söt!Jag får kanske presentera min lilla stjärna här.
Femårig valack, med det största hjärtat jag någonsin träffat på. Otroligt vänlig och snäll, och alltid glad.
Hela familjen älskar honom, främst vår 2-åriga som som står och pussar på honom länge varje dag
Ska vara inkörd, men jag har varken grejer eller kunskap att ta vid. Tömkör lite och så ”åker” sonen på honom. Inriden var han inte när han kom för två månader sen, men det fanns inte ens en fundering över hur man bär sig åt med barn på ryggen ️
Visa bifogad fil 89987
Han är helt fantastisk!Härligt med en sån ponny!
Vi (nåja, åtminstone jag ) som är av det mer nördiga slaget blir lite nyfiken på härstamning och storlek och sånt. Du får gärna dela med dig!