Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bild?Fick ingen stallplats men däremot erbjudande om att bli delfodervärd på en av mina vänners ponnysar, ett ettårigt shetlandssto. Blev väldigt förvånad men glad, tror det är ett mycket rimligare alternativ. Och hon är jättesöt förstås
Ska tänka på saken men tänker spontant- JA!
Ska se om jag kan fixa enBild?
Vilken sötnos
Ja alltså, hade det varit den andra så hade jag börjat fundera, för det ser inte direkt ut som nån shetlandsponny...
NäJa alltså, hade det varit den andra så hade jag börjat fundera, för det ser inte direkt ut som nån shetlandsponny...
Jag har gjort det några gånger. En släpsax står på min önskelista, men hittills har jag bundit fast stocken uppepå en svängel, för att den ska glida lättare mot underlaget.Har vi någon i tråden som drar stock med sin shettis?
Mumma har provat med lättare saker bara. Och, nej vi har inte optimal utrustning, vi jobbar på det innan vi ska dra tyngre. Men jag lovar att jag haft koll så det inte varit obehagligt eller skadligt för henne.
Jag har gjort det någon gång Hade gärna gjort det igen, men har lite brist på skog...Har vi någon i tråden som drar stock med sin shettis?
Mumma har provat med lättare saker bara. Och, nej vi har inte optimal utrustning, vi jobbar på det innan vi ska dra tyngre. Men jag lovar att jag haft koll så det inte varit obehagligt eller skadligt för henne.
Även till @kolblakkurJag har gjort det några gånger. En släpsax står på min önskelista, men hittills har jag bundit fast stocken uppepå en svängel, för att den ska glida lättare mot underlaget.
Här drog vi ett lite större träd, som var tyngre för dem att dra än jag trodde från början...
Här har jag använt de draglinor som tillhör parselarna, krävs ingen speciallösning.Vur har du läst att sätta fast draglinan i dina bröstor?
Så har jag gjort med bröstselen nu också, använt de tillhörande draglinorna. Men såg nog fel på filmen, det såg ut som du hade gjort på något annat vis och fäst andra linor.Här har jag använt de draglinor som tillhör parselarna, krävs ingen speciallösning.