Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Detta är mina andra shettis. Har bara haft henne i två veckor.
Lotte född 2003 import dk.
En dam med ganska mycket nerv faktiskt. Hoppa kan hon också. Hon är väl ca 90 cm hög men hoppade 110 för ett tag sedan (vilket hon egentligen inte skulle).
Funderar på att betäcka henne nästa år och se om vi kan få fram en härlig B-ponny.
Vad fin hon är Vad hade du för shettis innan henne?
Catja är också runt 90cm och är körd massor. Så tanken är väl att jag ska köra henne men även träna lite trick. Hon kommer bli riden en del också av lilltjejen i stallet. Hon är verkligen ingen "typisk" shettis utan otroligt pigg och vaken, känslig. Hon är 16.
oj, jag visste inte att shettisar kunde vara så söta och uttrycksfulla Riktigt söt tjej, jag blev helt kär!
Här är min shettiskorsning, Nalle Puh. Man vet inte mycket om honom men det sägs att han är shettis / welsh mountain. Antagligen är mamman welsh då han är lite större (115cm?), hans ålder är bestämd till 25år.
Svarar lite allmänt ;D Men visst, hon är helt bedårande med sina stora uttrycksfulla ögon. Jag har haft henne inte ens en vecka och vi har redan klickat med varandra. Hon är underbar i hantering och lilltjejen har ridit 2 gånger och det har gått så bra. Igår var vi på ridbanan och lekte lite. Ska börja träna inkallning och provade lite löst och hon fattade direkt! Sen fick hon skutta lite hinder också.
Har inte kollat vikt med hjälp av måttband än men ska göra det snart hade jag tänkt.
Mamma Ygs Vickan & år sonen Abigor Af Prästmyren 1 dygn på bilden, nu 2 månader:
Detta är gammelponny Pontus som är 27 år nu. Dock är han väl egentligen inte shettis eftersom han är en gatukorsning och överväxt...men jag kan ju presentera honom ändå :
Och slutligen min arbetskamrat i nöd & lust, Tottan 12 år:
Åh så fina shettisar ni har har alltid varit såld på rasen men blir mer och mer förälskad för varje dag som går nu när jag själv äger en! Och nu har jag köpt en vagn också så vi kan ut och köra
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Hästmänniskan Min gamla stallägare sa samma.. "hade en häst och den var skadad. Köpte en till för att få något att rida men sen blev den också skadad"...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.