shettis hingst

Zony

Trådstartare
Vill så gärna prova få min lill hingst avels godkänd, så min fråga är hur jag ska gå till väga? Skulle gärna ha ett föl själv efter honom bara han är godkänd.

Sv: shettis hingst

Om du bor i Västerbotten tycker jag du ska åka till Svenska Hästavelsförbundets avelsvärdering för alla raser i Luleå lördagen den 24 april. Då kan du kolla hur en avelsvärdering går till, titta och fråga. Länk till SHs hemsida. Det är fyra shetlandshingstar anmälda.

Sv: shettis hingst

Tack för båda svaren, ska kolla upp det. Måste åka och kolla, vill inte prova honom i år utan nästa år då han är fyra.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 071
Senast: Piaff
·
Avel Jag hade behövt lite mer information om dessa hingstar och deras godkända avkommor. Gärna era egna åsikter och erfarenheter. Vad de...
2
Svar
32
· Visningar
2 923
Senast: Lea88
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
701
Senast: Roheryn
·
Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 980

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka