Shettis Agility

R

Reagen

Hej
Jag har vuxit ur min shettis nu:( , men det är meningen att jag ska tävla agility med han.
Han är inte registrerad och så, fast han har pass, ingn stamtavla, måste han ha det??

// Emma & Pompe

p.s. någon som vet en bra sida?

Sv: Shettis Agility

i klubben som jag tävlar shettisagility så måste hästen ha 3 led bakåt känt, det är för att stödja den seriösa aveln av shetland för att de ska bli mer värda för alla ( vi älskar ju våra pluttar vilken stamm dom än har men shettisar är ju tyvärr lite av en slit och slängponny för många :( )

sen finns det ju vissa som har tävlingar för alla a-ponnyer, där tror jag inte att det är nåt krav på stam och det har jag sett på annonssidan på a-pnny att dom skriver ut var och när det är såna tävlingar.
kolla på SSS hemsida annars, mna hittar säkert nåt :bump:

LYCKA TILL!!

www.shetlandsponny.se

Men jag förstår inte varför hon tycker att du ska kolla där, de anordnar inga agiltytävlingar, det är RKS som gör det och det är endast för stamboksberättigade shetlandsponnyer.

Det är möjligt att du kan få vara med utom tävlan i mån av plats, det har jag ingen aning om, kontakta någon RKS.

Adressen till RKS är www.klubbenshetland.se

Senast ändrad:

nej men jag tänkte att genom nån där kanske man kunde få hjälp...

jaja..

det är i RKS jag tävlar..................................ibland ;)
ska vara funktionär på en tävling framöver men jag kommer inte ihåg när det va :o

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 869
Senast: Juli0a
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 179
Senast: LiviaFilippa
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 514
Senast: lizzie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 790
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka