Shetlandsponny

Sv: Shetlandsponny

Nej det här är skanes sötaste shettisgump :D

maj132.jpg

Vissa likheter med din dock :laugh:.

Detta är mitt trettonariga sto e Fernando v.d Boswand ue Billy Boy.
Pa bilden ligger fölis efter Äppelbo Leo i magen. Det blev en svart hingst :love:, han är tva manader nu.

:eek:En utmanare i gumptävlingen:eek: Rätt söt den med - fast Tummelisa är snäppet sötare förstås;)

Måste bara slänga in tre nominerade, den med bäst chans är nog mittengumpen.. (Det ser kanske ut som ett fängelse, men jag lät hagen vara öppen mot gödselkurran ett tag för att de skulle ha koll på gårdsplanen..)

vren-08100.jpg

Mittengumpen är ohyggligt söt så den blir farlig! Vi får utse en domare här tror jag snart:D

tror pixbox är rätt nere för tillfället jag laddade upp dem gissandes för jag ser dem inte heller men det verkar som de e nåt fel med pixbox hoppas de fixar de till imorn.

näää du skulle ju köpa ett sto;)

fina pojkar du har.

Din gosse går inte av för hackor han heller. Jag kan se först bilden..

Tack, de är underbara.
Ja, jag funderade ju på det. Men så kom jag fram till att jag får nog köpa mig en 1-årig hingst (köpte honom superbilligt:angel:) som kan busa och slås med Albin (musblacken). Albin har blivit en helt annan häst sedan Millimeter kom :laugh:. De är så goa bägge två. När jag är ute i hagen hos de så kommer de alltid. Jag stod och pratade med grannen över staketet en dag, då kom bägge och ställde sig och sov och gäspade omvartannat bredvid mig :love:
Ibland när jag tittar ut genom förstret så går de som två gamla parhästar och beta eller så ligger de ner med mularna några cm ifrån varandra. De har verkligen funnit varandra.

Här är mitt nya inköp, Upplundas Fantomen en ettårig shetlandsponny hingst. Tanken är att han in framtiden ska gå i par med Java.

Hagen13-stor.jpg

Laser
23426891.jpg

23426893.jpg

Lina, Laser och Nova, visst är de svårt att tro att Nova och Laser har samma pappa:D

23426908.jpg

Lite av huvudet på Tindra, Nova och Laser:)

Här är mitt nya inköp, Upplundas Fantomen en ettårig shetlandsponny hingst. Tanken är att han in framtiden ska gå i par med Java.

Hagen13-stor.jpg

GRATTIS!! han var jättefin! jag ska troligen köpa en till pålle på lördag, de är en 2årig halvbror till min ena pålle, så han ska ta efter sedan när zorro får pension =) mia

Liknande trådar

Fälttävlan En vecka kvar! Jag är så peppad! Ska ni kolla? Vad tänker ni om svenska laget? Jag har inte hopp om medalj men tycker det ska bli...
19 20 21
Svar
417
· Visningar
20 467
  • Låst
Gnägg Shettisar. Alltså dessa orkaner i miniatyrkropp. I familjen just nu Pysen och Daphne som håller ordning på islandshästen Freyr. Envisa...
Svar
4
· Visningar
441
Senast: ameo
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Cattis_E
·
Gnägg Vad betyder Hästlivet för dig Har du eget stall eller inhyrd Hur ser rutinerna ut Är ridning/körning eller annat något du gör eller är...
Svar
0
· Visningar
356

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka