Sheinside?

Bonita4

Trådstartare
Har någon här beställt från Sheinside någon gång? Är det extremdålig kvalitet? Hur lång tid tar det att få grejerna?

Jag har gjort det, beställde en blus och örhängen. Det tog ganska lång tid att få grejerna (minns inte exakt men mer än 10 dagar var det absolut) och storlekarna var jätteknepiga. Läste kommentarerna om blusen och många hade skrivit att man fick gå upp två storlekar. Jag som brukar ha S beställde en L och den satt jättebra :) Vet inte om det med storlekarna gäller alla kläder eftersom det bara var blusen jag ville ha och kollade på.

Kvaliteten är jättebra, har använt den mycket och tvättat flera gånger och inga konstigheter. Men det var också ett finare material just på blusen, inte t-shirtmaterial.

Liknande trådar

Hemmet Behöver ganska akut byta spis (inbyggnadshäll) och fläkt i köket och det kommer ganska olägligt, då en stor del av bufferten hamnat på...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 433
Senast: Kakis
·
Skola & Jobb Hur lång tid tar det att få svar på en arbetsförmågeutredning? Jag hade min sista gång i måndags.
Svar
5
· Visningar
563
Hemmet Jag måste inse att jag har ett råttproblem. Förra året fick jag av grannen som är storbonde så han får köpa andra grejer än mig, men nu...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
4 443
Senast: Ramona
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Är det antalet minuter som skapar kvaliteten i ett ridpass? Kommer vi inte upp i kvalitet om det är för få minuter som vi rider? Hur...
Svar
0
· Visningar
155
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama