Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som ridit deras 100 bana och kan berätta lite om hindrerna? Vad är det för typ av hinder? Mycket diken?
Ja jag tänkte det
Men då kanske det blir 100 där då, om det är en hyfsat schysst bana. DM för juniorer är ju med där också så det kan bli kul.
Ang. spetsen har jag också hoppat spets i debutant klass där. Tyckte den såg rätt stor ut, röd var den. Och stod under eken. Men det kanske finns fler?
När jag var den hoppades den nedifrån, alltså i lite uppförslut på vänstersida av eken, mot stora vägen. Det kanske var en även på andra sidan, nu blev jag osäker...hmm
Beträffande spets finns det 2 st men det brukar bara vara 1 som ingår. Antingen en röd eller en träfärgad vilken beror på var den placeras då de är mobila.
Fast den stora jag tänker på är då inte mobil... så isf finns det 3 spetsar...
Jaha där ser man den ser ju inte spec mobil ut måste jag iaf sägaJodå den är mobil vi har hoppat den när den varit placerad på annat ställe och det finns inte 3
En fråga angående det här med DM. Finns det inget DM för YR/Seniorer? Har bara sett att det varit för juniorer.