Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill uppgradera min låda, så ge mig tips. Vad har ni och vad är bra?!
Jag köpte för några dagar sedan en från Fifty shades of grey serien, en jag blev tipsad om i butik.
Jösses
Men jag vill ha mer tips!
Jag vill uppgradera min låda, så ge mig tips. Vad har ni och vad är bra?!
Jag köpte för några dagar sedan en från Fifty shades of grey serien, en jag blev tipsad om i butik.
Jösses
Men jag vill ha mer tips!
Jag älskar min satisfyer!
Jag håller med @pepp, Satisfyern är helt underbar Kan användas tillsammans med partnern också med spektakulärt resultat
Är den så bra som alla säger? Hört mycket gott om den, men är skeptiskJag älskar min satisfyer!
Den fungerar bra här med
Lelo tycker jag verkar göra snygga och bra grejer och har hört gott om.
Är den så bra som alla säger? Hört mycket gott om den, men är skeptisk
Den är vansinnigt bra enligt min åsikt men byggkvaliteten är nog inte den bästa (har två, den ena blev lite slö efter ett tag ).
Är det värt att lägga lite mer pengar på, eller funkar en billig minst lika bra?
Är den så bra som alla säger? Hört mycket gott om den, men är skeptisk
Är det värt att lägga lite mer pengar på, eller funkar en billig minst lika bra?
Jag vet att inlägget är gammalt men prova med glid så får du till vaacumet mycket enklare och den släpper inte lika lätt om du rör dig.Jag köpte en satysfier och det är nog den sämsta leksaken jag har köpt, och då har jag provat en hel del olika varianter. Det hela hänger på att man kan vara HELT stilla till 100%, för minsta man rör sig så tappar apparaten sugen och känslan blir eh ja, inte alls nåt speciellt. Och det är om man ens får till suget till att börja med, vilket jag oftast inte får.
Detta kan säkert ha med anatomi att göra till viss del. Jag har en väldigt liten klitoris, kanske kan det vara därför?
För mig är den helt värdelös iaf och ligger och skräpar, surt när den kostade 1600 kr.
Jag kan ju alltid prova. Men jag tror att det är min lilla klitoris som är problemet.Jag vet att inlägget är gammalt men prova med glid så får du till vaacumet mycket enklare och den släpper inte lika lätt om du rör dig.