karamelldrottningen
Trådstartare
Jag är inte värd honom. Så är det. Och det vet jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förlåt. Jag mår inte så bra. Har sån ångest. Ber om ursäkt verkligen. Orkar inte leva
Nej lite grann bara men mest är jag dum i huvudetHar du tagit något, tabletter eller alkohol, så det behövs en ambulans?
Nej lite grann bara men mest är jag dum i huvudet
Dra in taggarna.Blir så trött. Vill försöka förstå. Älskar ju människan annars hade jag skitigt i viket.
Njuter av att han njuter ibland mer än mig. Men det är väl också fel.
Vad har du tagit? Du är inte dum i huvudet, du har bara lite dåligt grepp om verkligheten just nu. Beroende på vad det är kanske du kan lägga dig och sova, ringa en vän eller ringa sjukvården?Nej lite grann bara men mest är jag dum i huvudet
Säger som flera andra - vad är lite grann??Nej lite grann bara men mest är jag dum i huvudet
Alla människor är lika mycket värda och du förtjänar en partner lika mycket som han förtjänar en partner.Skulle haft nån jävla idiot istället som jag kunnat hata. Men nej han är perfekt. Är är så mycket bättre än jag någonsin kommer att bli.
Vad fina ni är och förlåt verkligen var inte alls meningen att tråden skulle bli så här
Jag har haft problem under lång tid med diverse grejer men nu mest alkoholen. Jo jag skäms. Enormt mycket! Är samma användare som ”dricker” som startade en tråd för ett tag sedan och inte har jag tagit tag i det heller som det var tänkt. Klarar ju ingenting.
Är livrädd det kommer gå ut över nära och kära, hästar och företag. Att avsluta livet helt är något jag tänker på varje vecka.
Det låter ju som att du mår riktigt dåligt och tycker absolut du ska ta hjälp. Det är du värd.Jag har haft problem under lång tid med diverse grejer men nu mest alkoholen. Jo jag skäms. Enormt mycket! Är samma användare som ”dricker” som startade en tråd för ett tag sedan och inte har jag tagit tag i det heller som det var tänkt. Klarar ju ingenting.
Är livrädd det kommer gå ut över nära och kära, hästar och företag. Att avsluta livet helt är något jag tänker på varje vecka.
Jag tycker att det ska rensas flitigt eller hellre låsas helt i väntan på att TS ska må bättre. Sen får hon kanske vara den som styr om/var den ska öppnas?Jag låste tråden under en kort period för att rensa bort ett gäng otrevliga inlägg. Beslutade att låsa upp den igen för att TS ska kunna få stöd ifall hon vill, men jag vill påminna samtliga parter om att tänka på hur ni uttrycker er och fundera ett varv extra innan ni skriver i tråden.
/Mod