karamelldrottningen
Trådstartare
Haha underbartHaha, alltså det låter ju kanske inte som så mycket till dialog? Mer som två monologer liksom.
Ibland känns det lite så vi är så jävla lika varandra i vissa avseenden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha underbartHaha, alltså det låter ju kanske inte som så mycket till dialog? Mer som två monologer liksom.
Nånting är det. Hade bara önskat mer tydlighet. Frågar jag vill du jag suger av dig? Och han svarar ja då tar jag det som ett ja och sen känns det ändå liksom konstigt som att något inte stämmer. Han avbryter.
Alltså detta med känna sig fräsch det är bara skitsnack. Spelar ingen roll ifall nyduschad eller inte. Jag måste såklart acceptera självklart! Men stör mig på dessa dubbla signaler hela tiden vad fan ska jag göra!
Skitsnack är det eftersom det inte stämmer.Jag hade ärligt talat fått total panik om någon ansåg att min obekvämhet va skitsnack. Varför är det så viktigt att du vet exakt varför han är obekväm? Hade du reagerat likadant på något som inte är så "normalt" att gilla? om han sa att han inte kände sig bekväm med örfilar i sängen?
Han säger till dig att han är obekväm och han avbryter om han är obekväm. Jag skulle se det som något positivt att han inte gör nåt emot sin vilja
Så jag ska inte ha sex med honom mer menar du?Låter mer som att du måste acceptera andras gränser utan att tvinga ur dem någon form av förklaring eller kalla deras obekvämhet för "skitsnack". Du har uppfattat att han är obekväm - det räcker så. Sluta fråga om han vill ha oralsex.
Så jag ska inte ha sex med honom mer menar du?
Ärligt talat. Kanske inte om du går över gränsen och måste säga förlåt för att du går för långt och gör honom obekväm?Så jag ska inte ha sex med honom mer menar du?
Hur ska jag annars tolka ditt inlägg??Var skrev jag det?
Om sexet endast består av att du suger kuk, så ja sluta ha sex med honom.Så jag ska inte ha sex med honom mer menar du?
Hur ska jag annars tolka ditt inlägg??
Alltså jag frågar om input och får så tråkig respons. Gråter
Ville bara försöka förstå hur jag ska tänka. Fick några bra svar. Men känner mig ändå som sämst