Sv: Sex

:eek: :eek: :eek:

Jo, tjena, den där skulle jag ALDRIG ge min hund iallafall, snacka om att den där designern inte vet vad han talar om "- Hunden är ett djur med enorm sexuell aptit som inte går att kontrollera, säger den franske designern Clement Eloy, 24. - Han tycker att kastrering strider mot naturlagarna."

PUCKO :rofl: :rofl:

Doftar hona, jahaja.. men för de tikar som också rider på folks ben?? Vad görs åt DEM? Sexuell diskriminering tror jag. Ska starta RFSLFH (rätten för sexuellt likaberättigande för hundar) med en gång :bump:

Sjukt!!

:idea:

Såna där "barbara"-djur kan väl äckel som tänder på djursex ha hemma, så får dom utlopp för sitt sjuka beteende utan att göra någon illa.

Snart uppfinner väl dom något till tikarna som dom ska dämpa sina sexuella lustar med, herregud......

Bra nog det :banana:

Är det några bra kennlar då??

Ena jag inte hunnit titta igenom så noga den andra är seriös med sin avel iaf. De vill få fram mindre Rottweiler med kamp och jakt och bara till folk med bruks eller tjänstehunds intresse så det låter bra tycker ja. Sen att tiken inte var världens starkaste det är en annan sak men kan säkert bli bra med Piru i kobinationen som ligger mycket högt på både kamp och jaktkamplusten sen hans livliga temprament.

:idea:

Såna där "barbara"-djur kan väl äckel som tänder på djursex ha hemma, så får dom utlopp för sitt sjuka beteende utan att göra någon illa.

Hehe, precis min tanke.
Finns juh redan uppblåsbara får o köpa, så varför inte...

/Tobbe

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
324
Senast: alex.ha
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 902
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
775
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 646
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar