Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
åh, den var svår! Jag kan tänka mig ett större djur i bakgrunden kanske.. längst till vänster.. där är det lite mörkare. Annars så ser man spår av en hackspett eller nått som skadat trädet men ser inget djur. Gissar att det borde finnas några tusen spindlar på bilden också men de ser jag inte alls!
Sorry ingen kungsfågel på den bilden inte. Sprindlar? Ja säker för många att räkna, ush hatar dessa småkryp....... nej inte spindlar eller kungsfågel, sorry.
finns det verkligen något djur? har stirrat mig blind nu och det enda som jag "kan se" är en liggande häst ute på ängen? eller en liten fågel nästan längst nere på stammen?
Nope, ingen häst, ingen fågel längst ner på stammen eller skata vid rullebören. Ja, det finns djur, men nej det är inte vandrande pinnar, inte en enda.
Svår bild! När man tittar närmre ser det nästan ut som två jakar. Fast de finns väl inte i sverige..., så kanske det långhåriga djuret med rödbrun päls, som har så långa fina horn. Minns inte vad det heter, men det kvittar kanske, för det lär ju inte vara det djuret
Lantbruksdjur
Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Skola & Jobb
Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.