Ser du djuret?

Sv: Ser du djuret?

En stor rovfågel i mitten ungefär? Lite bakom trädkronorna?
 
Sv: Ser du djuret?

Här kommer svaret i bilder:
24595469.jpg


24595473.jpg


Svaret är en häger
 
Sv: Ser du djuret?

åh, den var svår! Jag kan tänka mig ett större djur i bakgrunden kanske.. längst till vänster.. där är det lite mörkare. Annars så ser man spår av en hackspett eller nått som skadat trädet men ser inget djur. Gissar att det borde finnas några tusen spindlar på bilden också men de ser jag inte alls!

Någon ledtråd?
 
Sv: Ser du djuret?

Jag kan tänka mig en liten fågel nästan längst upp till höger om bilden. Det är en liten rund boll där ^^
Ser nästan ut som en kungsfågel ;)
 
Senast ändrad:
Sv: Ser du djuret?

Sorry ingen kungsfågel på den bilden inte. Sprindlar? Ja säker för många att räkna, ush hatar dessa småkryp....... nej inte spindlar eller kungsfågel, sorry.
 
Sv: Ser du djuret?

finns det verkligen något djur:p? har stirrat mig blind nu och det enda som jag "kan se" är en liggande häst ute på ängen? eller en liten fågel nästan längst nere på stammen?
 
Sv: Ser du djuret?

Nope, ingen häst, ingen fågel längst ner på stammen eller skata vid rullebören. Ja, det finns djur, men nej det är inte vandrande pinnar, inte en enda.
 
Sv: Ser du djuret?

Krokodil? hallå!

Ledtråd?
Närmaste hittils var skämtet om en sovande häst.
 
Sv: Ser du djuret?

Svår bild! När man tittar närmre ser det nästan ut som två jakar. Fast de finns väl inte i sverige..., så kanske det långhåriga djuret med rödbrun päls, som har så långa fina horn. Minns inte vad det heter, men det kvittar kanske, för det lär ju inte vara det djuret ;)
 
Sv: Ser du djuret?

Tror du menar highland cattle, och nej inga jakar, men jag har alltid önskat mig ett par....
 

Liknande trådar

Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
876
Senast: Efwa
·
  • Artikel
Hästnyheter Vargen är som vi och alla andra djur en opportunist, vargen tar sitt rov om det är lättåtkomligt och om det är riskfritt. Som jag...
Svar
0
· Visningar
100
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning
Hästmänniskan Ett mail med den här rubriken/innehållet fick väl alla som är agriakunder igår. Jag förstår mycket väl att det är för att få ner antalet...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 722
Senast: Sirap
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
801
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp