Ser du djuret?

Sv: Ser du djuret?

Kanske får...? :) Större bild, så man kan granska bättre! :D

Faktum är att du har rätt, det är ett par får som ligger bakom i en hage och sussar. Men det är roligt att höra alla varianter som kom fram, men den var kanske svår... trodde den skulle vara ganska lätt.
Någon annan som har en bild.

Skulle du kunna lägga in bilden igen fast med lite pilar och så för att man ska kunna se dem? Retligt att fått höra svaret men ändå inte sen dem jö!!;)

Tyvärr har jag inte den blekaste aning om hur jag ska göra för att markera detta och sedan sätta in.
Det finns tre får på bilden, men jag håller med om att de är väl kamoflerade.
Din bild: kan det vara två hästar och två kor i bakgrunden.

Tyvärr har jag inte den blekaste aning om hur jag ska göra för att markera detta och sedan sätta in.
Det finns tre får på bilden, men jag håller med om att de är väl kamoflerade.
Din bild: kan det vara två hästar och två kor i bakgrunden.

Grattis!! det var rätt... "men oj vilka problem alla har haft"..:angel: Kanske var en lite för svår bild;)

24817444.jpg

Djurslag och antal?

Liknande trådar

Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 166
Senast: Efwa
·
Lantbruksdjur UTAN att diskutera rovdjurens vara eller icke vara... (det brukar bara bli infekterade diskussioner, så låt bli det tack!) Hur agerar...
Svar
5
· Visningar
519
Senast: ameo
·
Gnägg Vad betyder Hästlivet för dig Har du eget stall eller inhyrd Hur ser rutinerna ut Är ridning/körning eller annat något du gör eller är...
Svar
0
· Visningar
349
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka