Ser du djuret?

Sv: Ser du djuret?

Kanske får...? :) Större bild, så man kan granska bättre! :D
 
Sv: Ser du djuret?

Faktum är att du har rätt, det är ett par får som ligger bakom i en hage och sussar. Men det är roligt att höra alla varianter som kom fram, men den var kanske svår... trodde den skulle vara ganska lätt.
Någon annan som har en bild.
 
Sv: Ser du djuret?

Skulle du kunna lägga in bilden igen fast med lite pilar och så för att man ska kunna se dem? Retligt att fått höra svaret men ändå inte sen dem jö!!;)
 
Sv: Ser du djuret?

Tyvärr har jag inte den blekaste aning om hur jag ska göra för att markera detta och sedan sätta in.
Det finns tre får på bilden, men jag håller med om att de är väl kamoflerade.
Din bild: kan det vara två hästar och två kor i bakgrunden.
 
Sv: Ser du djuret?

Tyvärr har jag inte den blekaste aning om hur jag ska göra för att markera detta och sedan sätta in.
Det finns tre får på bilden, men jag håller med om att de är väl kamoflerade.
Din bild: kan det vara två hästar och två kor i bakgrunden.

Grattis!! det var rätt... "men oj vilka problem alla har haft"..:angel: Kanske var en lite för svår bild;)
 
Sv: Ser du djuret?

24817444.jpg

Djurslag och antal?
 

Liknande trådar

Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
876
Senast: Efwa
·
  • Artikel
Hästnyheter Vargen är som vi och alla andra djur en opportunist, vargen tar sitt rov om det är lättåtkomligt och om det är riskfritt. Som jag...
Svar
0
· Visningar
100
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning
Hästmänniskan Ett mail med den här rubriken/innehållet fick väl alla som är agriakunder igår. Jag förstår mycket väl att det är för att få ner antalet...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 722
Senast: Sirap
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
801
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp