Ser du djuret?

Sv: Ser du djuret?

Ny bild. Var ute och tog lite bilder och kom på att jag ju var tvungen att ta någon till denna tråden med så här kommer den!

mngadjur.jpg


Vilka djurslag och hur många av varje?
 
Sv: Ser du djuret?

Ganska svår. Jag ser en svart katt och vad jag tror är får eller getter. Verkar vara 3-4 stycken, men svårt att urskilja.
 
Sv: Ser du djuret?

Taskis;)

Kan det finnas något en bit upp på den stammen, trädet som är närmast i bild. Precis innan grenarna börjar. Ser något konstigt där.?
 
Sv: Ser du djuret?

visasmngadjur.jpg


Facit:

en katt
minst ett får
tre fåglar (sin jag fick räknat ihop genom att jämföra många nästan likadana bilder för att se vad som var där ibland (fåglar) och vad som alltid fanns med (löv).
 
Sv: Ser du djuret?

Hade väll lagt märke till att det var något, i alla fall ett av de där suddiga sakerna på grenarna som liknade en fågel..... men jag tror att det är mer än ett får.
 
Sv: Ser du djuret?

här kommer lite mer å bita i.

1. hur många djur ser ni och vart?
25216148.jpg


2. vad är det för djur?
25216145.jpg


3. hur många kor ser ni?
25216111.jpg


4. lite svårare, hur många kor?
25216244.jpg


5. vart finns djuret?
25216140.jpg
 
Sv: Ser du djuret?

Första bilden i snön måste vara den där gulliga voven i bra bit bort i ena ändan av bilden nästan kamoflerad av alla snö.

1.En vovve och en kisekatt
2.En väldigt söt räv som sitter trycker på en stubbe.
3. tror att det är 9 kor
4. tror att det är 22 kor.
5.tror att det är rakt framför människorna, en svart eller mörk hund.
 
Sv: Ser du djuret?

Första bilden i snön måste vara den där gulliga voven i bra bit bort i ena ändan av bilden nästan kamoflerad av alla snö. yes

1.En vovve och en kisekatt japp
2.En väldigt söt räv som sitter trycker på en stubbe. en rävunge till och med
3. tror att det är 9 kor nej..
4. tror att det är 22 kor. har faktiskt inte facit, så det skulle va kul å se vad alla skriver ;)
5.tror att det är rakt framför människorna, en svart eller mörk hund. japp, det är en hund

isbjörniensnöstormsomätersockerbitar
 
Sv: Ser du djuret?

Ok tio stycken kor, men jag är lite tveksam för jag tycker att jag ser en elfte lite bakom en annan .....
 
Sv: Ser du djuret?

Inte för att tveka på vad du säger, men vet du från att ha sett dem i verkligheten att det är 8 st. För jag tycker att det ser ut som om det finns något mer bakom den svarta som står med magen till , ser ut som om det är mer än en där bakom .
 
Sv: Ser du djuret?

om jag förstår dig rätt så.

bakom den svarta med vitt ansikte som står närmast står det två kor och en ligger.
dom två som står är en vit och en svart. den vita hette maja.
 
Sv: Ser du djuret?

Inte för att tveka på vad du säger, men vet du från att ha sett dem i verkligheten att det är 8 st. För jag tycker att det ser ut som om det finns något mer bakom den svarta som står med magen till , ser ut som om det är mer än en där bakom .

jag fick till 8 om jag räknade med de som stod bakom ^^
 
Sv: Ser du djuret?

Men just vid den vita där bakom så ser det ut som om det skulle kunna vara en till. LIte för mycket saker där liksom...
 

Liknande trådar

Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
878
Senast: Efwa
·
  • Artikel
Hästnyheter Vargen är som vi och alla andra djur en opportunist, vargen tar sitt rov om det är lättåtkomligt och om det är riskfritt. Som jag...
Svar
0
· Visningar
101
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning
Hästmänniskan Ett mail med den här rubriken/innehållet fick väl alla som är agriakunder igår. Jag förstår mycket väl att det är för att få ner antalet...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 724
Senast: Sirap
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
802
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Perlino
  • Ridbyxor för kurvor
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp