Ser du djuret?

Sv: Ser du djuret?

idbp13.jpg

kanske inte världens enklaste men.. ni kan ju försöka :)

Senast ändrad:

Är det den där saken som liknar en liten sten på den stora stenen.... ser ut som en kanin som äter bakifrån.

Håller med om kanin, det ser ut som två öron som sticker upp. Finns det något annat kan i varje fall inte jag se det :p

Jo, jag gillade det själv. var först meningen att bara fota bilen,
Men eftersom att hunden gick runt (Zita) så fick jag idéen att göra flöera hundar i samma bild ^^

då man bara har en hund så :rofl:

kan väl lägga ut två bilder än så länge, dessa bilder har varit ute på buke förut, så vet ni svaret så får ni inte svara :p

hur många hundar ser ni?

Bild 3.
26596361.jpg

Ledtråd: Det som ser ut som snöklump/snöklumpar kanske kan vara nått?
*host* längre bort.

Bild 4.
26596362.jpg

Ledtråd:Kolla väldigt noga i trånga utrymmen och skuggiga partier.
Denna är faktiskt ganska svår, men kollar man riktigt noga så

Någon som vill försöka igen på dessa två som fortfarande inte fått rätt svar? ^^

Tycker jag ser en till längst ned i mitten ungefär. Man ser bara huvudet på den.

Fel :p

För att ge en liten ledtråd; där är fyra fåglar till utöver den feta saken i mitten av bilden. Av dessa fyra fåglar så är det en flygandes. Och dom är väldigt svåra att se, men utgår man från den tjocka fågelns konturer (heter det så?) så kan man se ytterligare fåglar.. Ser någon? :angel: :p

Två stycken sitter bredvid varandra lite snett ovanför till vänster den stora fågeln i mitten?
och en tredje precis under dessa två?

Liknande trådar

Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 166
Senast: Efwa
·
Lantbruksdjur UTAN att diskutera rovdjurens vara eller icke vara... (det brukar bara bli infekterade diskussioner, så låt bli det tack!) Hur agerar...
Svar
5
· Visningar
517
Senast: ameo
·
Gnägg Vad betyder Hästlivet för dig Har du eget stall eller inhyrd Hur ser rutinerna ut Är ridning/körning eller annat något du gör eller är...
Svar
0
· Visningar
349
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka