Ser du djuret?

Sv: Ser du djuret?

idbp13.jpg

kanske inte världens enklaste men.. ni kan ju försöka :)
 
Senast ändrad:
Sv: Ser du djuret?

Är det den där saken som liknar en liten sten på den stora stenen.... ser ut som en kanin som äter bakifrån.
 
Sv: Ser du djuret?

Håller med om kanin, det ser ut som två öron som sticker upp. Finns det något annat kan i varje fall inte jag se det :p
 
Sv: Ser du djuret?

Jo, jag gillade det själv. var först meningen att bara fota bilen,
Men eftersom att hunden gick runt (Zita) så fick jag idéen att göra flöera hundar i samma bild ^^

då man bara har en hund så :rofl:
 
Sv: Ser du djuret?

kan väl lägga ut två bilder än så länge, dessa bilder har varit ute på buke förut, så vet ni svaret så får ni inte svara :p

hur många hundar ser ni?

Bild 3.
26596361.jpg

Ledtråd: Det som ser ut som snöklump/snöklumpar kanske kan vara nått?
*host* längre bort.

Bild 4.
26596362.jpg

Ledtråd:Kolla väldigt noga i trånga utrymmen och skuggiga partier.
Denna är faktiskt ganska svår, men kollar man riktigt noga så

Någon som vill försöka igen på dessa två som fortfarande inte fått rätt svar? ^^
 
Sv: Ser du djuret?

Tycker jag ser en till längst ned i mitten ungefär. Man ser bara huvudet på den.
 
Sv: Ser du djuret?

Fel :p


För att ge en liten ledtråd; där är fyra fåglar till utöver den feta saken i mitten av bilden. Av dessa fyra fåglar så är det en flygandes. Och dom är väldigt svåra att se, men utgår man från den tjocka fågelns konturer (heter det så?) så kan man se ytterligare fåglar.. Ser någon? :angel: :p
 
Sv: Ser du djuret?

Två stycken sitter bredvid varandra lite snett ovanför till vänster den stora fågeln i mitten?
och en tredje precis under dessa två?
 

Liknande trådar

Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
889
Senast: Efwa
·
  • Artikel
Hästnyheter Vargen är som vi och alla andra djur en opportunist, vargen tar sitt rov om det är lättåtkomligt och om det är riskfritt. Som jag...
Svar
0
· Visningar
101
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning
Hästmänniskan Ett mail med den här rubriken/innehållet fick väl alla som är agriakunder igår. Jag förstår mycket väl att det är för att få ner antalet...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 732
Senast: Sirap
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
807
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp