Ser du djuret?

Sv: Ser du djuret?

Oups, den försvann. Men kan ta den här istället ;)

IMG_7917.jpg
 
Sv: Ser du djuret?

Vad mena du med där försvan den? Var det rätt eller?

Den där bilden, letar man efter minimyror eller. ?
ÄR det det där i mittlen mellan bladen som ser ut att krypa längs med , något brunt som jag itne har en aning om vad det är.
 
Sv: Ser du djuret?

Nej jag råkade radera bilden, men den var inte så bra kom jag fram till så jag tänkte att jag laddar inte upp den igen. Nej du hade inte rätt, fast jag skulle gissat på samma :p

Kan säga att min bild är en "kuggbild" och man ser inte hela djuret ;)
 
Sv: Ser du djuret?

Vaddå inte så svår, vilka djru, jag ser för fan inga djur, om det är små bladlöss så räknas de inte....:devil:;):confused:
 
Sv: Ser du djuret?

Blad blad blad och en jävla massa blad, vaddå djur. Hm ser en blåaktig prick i högra hörnet, men annars vete fan.:confused:
 
Sv: Ser du djuret?

Nja, det är ganska stora djur, större än bladlöss i alla fall. Och det är inte den blåa pricken!
:D
 
Sv: Ser du djuret?

Ser något i mittlen av högra sidan som skulle kunna likna en rödaktig orn som slingrar sig uppåt.
 
Sv: Ser du djuret?

Håller med, grön fågel med rosa huvud, kan vara två stycken , i mittlen av bilden men lite uppåt.
 
Sv: Ser du djuret?

Rätt! Det är stora gröna papegojor med vitt ansikte och lång gul stjärt. Jag kan hitta två stycken, men det var en hel flock på 10-15 fåglar som bodde runt ett gammalt palats i Istanbul. Om någon vet vilken art det är så välkomnar jag ett pm :)
 
Sv: Ser du djuret?

Den var jävligt svår.
Denna då?
24585652.jpg

24585651.jpg

Var är djuret?
 

Liknande trådar

Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
866
Senast: Efwa
·
  • Artikel
Hästnyheter Vargen är som vi och alla andra djur en opportunist, vargen tar sitt rov om det är lättåtkomligt och om det är riskfritt. Som jag...
Svar
0
· Visningar
100
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning
Hästmänniskan Ett mail med den här rubriken/innehållet fick väl alla som är agriakunder igår. Jag förstår mycket väl att det är för att få ner antalet...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 702
Senast: Sirap
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
798
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Flugtäcke till grov shettis?
  • Ponny med kolik
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp