Ser du djuret?

Sv: Ser du djuret?

Jag har en. Hoppas att den inte är för lätt. :D

PB300421-1.jpg
 
Sv: Ser du djuret?

Vet inte vad det är, men ser en lite boll ungefär i mittlen av bilden. Miniapa? har ingen aning.
 
Sv: Ser du djuret?

Det ser ut som en fågel som flyger (?) Men vad det isof skulle vara för fågel har jag ingen aning om.
 
Sv: Ser du djuret?

Ni gissade rätt, det är en fågel.
Denna lilla kollibris rumpa är det.
PB300477.jpg

Kvicka små krabater de där, svåra att fånga på bild. :D
 
Sv: Ser du djuret?

Ursäkta att jag svär... men FAN vad bra den där bilden var, hade nog aldrig gissat att det var en pippi....
 
Sv: Ser du djuret?

oj! :eek: nej där var allt för litet för att jag skulle urskilja något kan jag säga! men hopas det går bättre för er andra! :)
 
Sv: Ser du djuret?

Min gissning: Det sitter något i den närmsta trädtoppen som sticker upp, troligen en fågel.
 
Sv: Ser du djuret?

skriver svaret i bakgrunsförg för att iten förstöra för alla... men kolla gärna om jag har rätt ;)

fåglar i trädet? borde nog sett det även på första bilden :o men jag är ltie blind ;)
 
Sv: Ser du djuret?

Ok, jag hann inte med i gissningen alls, men varför kan jag inte se bilden, varken första eller andra gången.
 

Liknande trådar

Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
859
Senast: Efwa
·
  • Artikel
Hästnyheter Vargen är som vi och alla andra djur en opportunist, vargen tar sitt rov om det är lättåtkomligt och om det är riskfritt. Som jag...
Svar
0
· Visningar
99
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning
Hästmänniskan Ett mail med den här rubriken/innehållet fick väl alla som är agriakunder igår. Jag förstår mycket väl att det är för att få ner antalet...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 684
Senast: Sirap
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
796
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp