Ser du djuret?

Sv: Ser du djuret?

Jag har en. Hoppas att den inte är för lätt. :D

PB300421-1.jpg

Vet inte vad det är, men ser en lite boll ungefär i mittlen av bilden. Miniapa? har ingen aning.

Det ser ut som en fågel som flyger (?) Men vad det isof skulle vara för fågel har jag ingen aning om.

Ni gissade rätt, det är en fågel.
Denna lilla kollibris rumpa är det.
PB300477.jpg

Kvicka små krabater de där, svåra att fånga på bild. :D

Ursäkta att jag svär... men FAN vad bra den där bilden var, hade nog aldrig gissat att det var en pippi....

oj! :eek: nej där var allt för litet för att jag skulle urskilja något kan jag säga! men hopas det går bättre för er andra! :)

Min gissning: Det sitter något i den närmsta trädtoppen som sticker upp, troligen en fågel.

skriver svaret i bakgrunsförg för att iten förstöra för alla... men kolla gärna om jag har rätt ;)

fåglar i trädet? borde nog sett det även på första bilden :o men jag är ltie blind ;)

Ok, jag hann inte med i gissningen alls, men varför kan jag inte se bilden, varken första eller andra gången.

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
816
Senast: hastflicka
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
900
Senast: Bison
·
Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 266
Senast: Efwa
·
Lantbruksdjur UTAN att diskutera rovdjurens vara eller icke vara... (det brukar bara bli infekterade diskussioner, så låt bli det tack!) Hur agerar...
Svar
5
· Visningar
682
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka