• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 54
  • Visningar Visningar 2 392
N

Notorius

Har ångest nu, ska jag köpa Eskadron med fårskinnsludd eller ett par Veredus ProLight/annan modell?
Vilket i-landsproblem :p

Sv: Senskydd

För att det är fint, men kanske inte så gulligt på en valack på 160 :p Han blir nog förolämpad då.

Okej, då blir det nog såna, såg ett par ProLight för 550 bara :eek:

Okej, går det att ta loss fårskinnet eller sitter det fast?

Jag hoppas verkligen att de är lösa, annars är det ju helt värdelöst. Man brukar väl fästa luddet med kardborre? Jag vet faktiskt inte, har aldrig tittat på luddiga skydd :D

gillar eskadron för dom håller bra form och dom e stabila finns får skin att köpa som man kan sätta i senskydden

Eskadron. :love: :love:

Men jag skulle ha köpt löst fårskinn till isf, så man kan ha det bara då man vill. Blir som sagt väldigt skitigt & fult snabbt annars.

Notorius skrev:
Har ångest nu, ska jag köpa Eskadron med fårskinnsludd eller ett par Veredus ProLight/annan modell?
Vilket i-landsproblem :p

köp veredus med fårskinn! skit snygga=)
ja ska köpa sånna iaf :D

Till alla:
Jo, nu börjar jag tveka här :p
Eskadron är snyggare men ändå inte. Lät dumt men.
Veredus är snygga, men ser plastiga ut, och jag har klämt på båda och tyckte då att Eskadron var snyggare, men Veredus hade bättre pris ;)

Liknande trådar

Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
102
Senast: NilHe
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 397
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 214
Utrustning Jag gillar inte att rida med skydd eller lindor pga värme och har aldrig sett nåt behov av det förrän Barkas nuvarande ligamentskada...
Svar
11
· Visningar
518
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V