Seniorer spekulerar...

golit

Trådstartare
Vad har hänt med Killroy? en gång var han här, men inte längre?
 
Senast ändrad:
Sv: Seniorer spekulerar...

Meeeen, det ligger ju namnet: He killed Roy, and now hes doin time:p

Och eftersom hansitter på sluten anstalt kan han inte klottra som brukade göra:D

Fast med tanke på hur de svenska fängelserna är (i varje fall i folkmun) så borde han väl ha rätt till i varje fall ledsagade permissioner, gratis färg och penselbidrag?
 
Sv: Seniorer spekulerar...

Fast med tanke på hur de svenska fängelserna är (i varje fall i folkmun) så borde han väl ha rätt till i varje fall ledsagade permissioner, gratis färg och penselbidrag?

Det har du ju fullständigt rätt i, fast det skulle ju inte förvåna mig, i och med brottets allvarliga karaktär (ständigt klotter i 60 års tid), att rättspsyk har elektorchockad bort hans konstnärliga åder...
 
Sv: Seniorer spekulerar...

Det har du ju fullständigt rätt i, fast det skulle ju inte förvåna mig, i och med brottets allvarliga karaktär (ständigt klotter i 60 års tid), att rättspsyk har elektorchockad bort hans konstnärliga åder...

eller så har han gjort som Thomas/Sture.. bytt namn? språk? identitet?
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Hästnyheter För att locka fler äldre att röra på sig satsar RF Sisu nu i oktober på gratis prova-på-aktiviteter för seniorer på Gotland.
Svar
0
· Visningar
143
Senast: Gunnar
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 828
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
666
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Jag har lyckats glömma att jag haft plegicil gel liggandes i bilen nu ganska länge. Bilen står mestadels parkerad svalt, men har också...
Svar
7
· Visningar
738
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp