Senior-SM och Agriacupen...

Sv: Senior-SM och Agriacupen...

Om du ber Cissi maila bilder på Creole och Galliano, så kan jag lägga ut dem också... :bump:

Under länken finns nu också bilder på LaFayette, LaFleuette, Sack och så Don Charly då.

Länken kommer igen här!

Keys Creole skickar jag nu - vet inte om levadbilden på Galliano ska läggas ut? FT_ryttare kanske bara ville ha den mailad? :)

Mvh Cissi

Nu håller vi på med att ladda upp alla bilder (145 stycken om jag minns rätt), det tar nog en stund innan de går att se på hemsidan. Men, håll till godo! :)

Mvh Cissi

Det lär ta en bra stund innan bilderna kan ses... Har fått strul med ftp:n. (Har lagt en tråd på Datorer om det, förmodligen kan vi lösa det nu - åtminstone hoppas jag det - men vi måste ju reda ut det för att ftp:n ska funka framöver...).

Så, albumet är en smula försenat tyvärr...

Mvh Cissi

Det var ju en himla cool bild när han stegra i ridsport.. Fast det var ju synd egentligen, han ser så himla läcker ut!

Vilka himla fina bilder du tar. Vad har du för kamera?
Don Charly är så läcker :love:

Jo, jag har två bilder på Galliano på två ben... En som jag försöker ladda upp nu, lite mer levad (inte så högt som Ridsport-bilden) och en nästan rakt upp som tyvärr blev en aning oskarp...

Don Charly var helt underbar! :)

Jag har en Canon EOS 10D, det objektiv som jag använde i Helsingborg (och så gott som alltid använder på hästtävlingar) är ett 70-200/2.8L. Är mycket nöjd med dem! :)

Kul att du gillar mina bilder! Blev många i Helsingborg (en kom också med i Ridsport, på Pernilla Andrés Leonardo).

Mvh Cissi

Efter en massa strul... Så ligger alla bilderna uppe nu, för den som vill se! :)

Mvh Cissi

Den bilden du tog på Don Charly var bättre än den som var i Ridsport, där ser han bara ut att gå på framdelen

Åh, tack... :o :D :o

Jag är faktiskt ganska nöjd med bilderna från SM, kanske berodde det på att jag (i mitt tycke) stod bättre till? Jag stod vid mitten av ena långsidan, gick ner till nedersta bänkraden för att fota. Visst, en liten aning uppifrån blev det, men inte så farligt. Av blixtarna att döma, så stod de andra fotograferna ovanför kortsidan, vid domarna. Där skulle jag aldrig fota :confused: , det blir så mycket uppifrån...

Har du sett bilderna på Corrado förresten? Är rätt nöjd med dem också :D :o :D

Mvh Cissi

Jo jag tycker också att du står bättre till i din vinkel men dina kort var iallafall bättre på Don Charly och även på Corrado, märkligt att fotografen i Ridsport kan ta ut sådana dåliga kort. kortet på Corrado i Ridsport visar en sekvens som är helt förfärlig :eek:

Liknande trådar

Skola & Jobb Kort backstory: Jag är förtidspensionär, har inte jobbat innan så jag har en fjuttig garantiersättning på 7600 kr/månad efter skatt (pga...
2
Svar
20
· Visningar
5 969
Senast: gul_zebra
·
Hundhälsa I mars la jag upp den här bilden på Monsters tänder: Idag tog jag den här: Så nu har jag bokat tid för munsanering, det känns...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 673
Senast: Sleepy
·
Dressyr På måndag (25/8) drar det igång! Jättekul att de sänder så mycket från dressyren, men det förvånar mig att de inte sänder alls från...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
25 851
Senast: Snowball
·
Kropp & Själ Jag funderar på hur "sjuk" man behöver vara för att det ska kännas ok att be om hjälp av psykolog? Jag har aldrig haft kontakt med...
2
Svar
27
· Visningar
3 095
Senast: Kanintant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar