Ändrar min röst från vuxen till senior. Tycker att senior är det perfekta forumet för oss seniorer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För @Gammeln då? I så fall ser det perfekt ut!Jag tycker att vi kan ha följande indelning:
- Junior
- Senior
- Pensionär
- Förälder
Jag håller med. Vuxen blir ju obegripligt om det inte finns någon åldersindelning på forumen.Jag röstar mot det i röstningen populära Vuxen. Ett riktigt uselt namn av många skäl.
Jag trodde det förstMig spelar ett namnbyte ingen roll, så länge det blir et vettigt namn. Men jag tror mig aldrig ha sett någon som trott att Senior är för pensionärer. Tror du att det är så eller vet du?
Ja, man behöver inte läsa där länge för att inse att åldern inte är så hög, det räcker att se lite av allt trams vi producerarJag trodde det först
Innan jag läste
Jaha.. Det har jag aldrig märkt. .Ja, man behöver inte läsa där länge för att inse att åldern inte är så hög, det räcker att se lite av allt trams vi producerar![]()
Ja, man behöver inte läsa där länge för att inse att åldern inte är så hög, det räcker att se lite av allt trams vi producerar![]()
Drakochenhörningsforumet?
Kanske kan få @athena_arabians att rösta på det i alla fall?
Nej du har ju katt... Det är samma sak ...Eventuellt. Om jag får en drake![]()
Nej du har ju katt... Det är samma sak ...![]()
Blir den inte jagad av katterna?Hm, jag har då definitivt inte användning för någon enhörning. En liten drake då?
Blir den inte jagad av katterna?
Ok.De är ju gamla tanter så de är rätt bekväma av sig. Det borde inte vara någon fara.