Ja, du börjar det likna nåt. Vi kan utveckla det till SocialenSocialt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, du börjar det likna nåt. Vi kan utveckla det till SocialenSocialt
Jag ogillar skarpt att erkänna att jag faktiskt funderade på "Bukefalist" i morse.Jag föreslår så här
- GEMENSKAPEN
- FOLK o FÄ
- SOCIALEN
- SMOCKAN
- TRÅDMAGAZINET
- HJÄLP EN BUKEFALIST
- FRÅGA EN BUKEFALIST
- BUKEFALISTEN
Jag ogillar skarpt att erkänna att jag faktiskt funderade på "Bukefalist" i morse.
Du har delvis rätt, men jag anser att Senior vet man vad det betyder, pensionär, Bukefalist kanske man klickar på för att ta reda på vad det är.Den är inte så dålig men för utomstående knappast lättare att förstå än Senior.
Det var därför jag la det sistJag ogillar skarpt att erkänna att jag faktiskt funderade på "Bukefalist" i morse.
Jag tycker du ska ta över. Det var mycket bättre när du hade hand om det. Då fick man iaf svar när man skickade PM. Nu är det bara dödstyst när man skickar en fråga till moddenOm forumen ska slås ihop och bli till ett enda större, så hoppas jag att modereringen ses över i samband med det. Det vore bra med ett par tydliga, aktiva moderatorer som faktiskt har tid - jag vet av erfarenhet hur mycket tid moderering faktiskt tar, och har full förståelse om man inte hinner för att man har mycket annat som upptar en. Ingen kritik mot någon alltså, jag vet vilken jäkla tid det kan ta.
Men som det varit en längre tid, med inhoppande moderator och inte sällan helt anonym moderering - trådar har bara låsts utan förklaring, man vet inte ens vem som låst - har inte varit bra. Senior behöver verkligen aktiv, synlig moderering, i synnerhet om det ska bli ännu större. Och vi behöver veta till vem vi ska vända oss när vi behöver.
Jag gillar förslag nummer 8Jag föreslår så här
- GEMENSKAPEN
- FOLK o FÄ
- SOCIALEN
- SMOCKAN
- TRÅDMAGAZINET
- HJÄLP EN BUKEFALIST
- FRÅGA EN BUKEFALIST
- BUKEFALISTEN
Och ändå har aktiviteten varit jättehög under alla år som det hetat Senior? Folk verkar ha kommit över att det skulle signalera pensionär.Du har delvis rätt, men jag anser att Senior vet man vad det betyder, pensionär, Bukefalist kanske man klickar på för att ta reda på vad det är.
Men du var inte alls lika jobbig på den tiden. Som jag minns det skrev du då och då ett seriöst inlägg. Då ökar nog sannolikheten att få svar från moderatorer.Jag tycker du ska ta över. Det var mycket bättre när du hade hand om det. Då fick man iaf svar när man skickade PM. Nu är det bara dödstyst när man skickar en fråga till modden
Du har delvis rätt, men jag anser att Senior vet man vad det betyder, pensionär, Bukefalist kanske man klickar på för att ta reda på vad det är.
Sjukpensionär, kanske?Senior ingår i alla jobbtitlar för ej nybakade studenter. Och jobbar man är man inte pensionär. Men det är säkert inget perfekt namn, att behålla Senior är dock bättre än majoriteten av förslagen i denna tråd.
Men du var inte alls lika jobbig på den tiden. Som jag minns det skrev du då och då ett seriöst inlägg. Då ökar nog sannolikheten att få svar från moderatorer.
Det finns ju åtminstone en handfull som borde punktmarkeras. Och då är frågan om det inte vore bättre om forumet fick klara sig utan dem. Som moderator är det skitjobbigt när en liten grupp personer tar 90 procent av ens arbetstid.Ja, man får ju utgå ifrån att moderatorerna har ett liv och faktiskt inte kan punktmarkera Gammeln (eller har lust med det).
Klart du inte sett dem, förvirrade pensionärer som tittar in lär bli bortskrämda när de första gången ser blandningen av "Bra vän är kåt" och "Varulvslekar anmälningstråd", och övriga tittar ju inte ens in eftersom det uppenbarligen inte är något för dem?Men jag tror mig aldrig ha sett någon som trott att Senior är för pensionärer.
Sant, jag glömde Bra vän är kåt.Klart du inte sett dem, förvirrade pensionärer som tittar in lär bli bortskrämda när de första gången ser blandningen av "Bra vän är kåt" och "Varulvslekar anmälningstråd", och övriga tittar ju inte ens in eftersom det uppenbarligen inte är något för dem?
Själv kanske jag inte direkt gjorde kopplingen senior=pensionär, men det tog faktiskt flera års smygande på (övriga delar av) buke innan jag insåg vad som egentligen gömde sig på forumet jag mentalt sorterat in som nåt tråkigt för gamlingar. Så för min del hade ett namn i stil med "Allmänt" antagligen gjort att jag hittat dit tidigare (men för allt i världen inte "Vuxen", låter som det vore antingen snortråkigt eller barnförbjudet).