Senior, bredare än andra forum

indian-charlie

Trådstartare
Har skickat iväg en fråga (triangel) tidigare i kväll om det beror på en huslänk som gör att just senior blir väldigt brett?
Inga andra av forumen är breda men senior kan jag inte se ordentligt på min laptop.

Är det bara jag som har detta problem?

Sv: Senior, bredare än andra forum

Länken är åtgärdad.

Problemet bör ha uppstått för alla, men ju mindre skärm man har desto mer störs man av det. På min dator var det bara lite för brett och därför inget jag reagerade på speciellt mycket. Ibland kan ju länkarna göra så att sidan skenar iväg till en bredd som skulle kräva en 24-tums skärm för att kunna se hela, och det är det nog inte så många som surfar buke med.

Sv: Senior, bredare än andra forum

Det gör jag också - ibland. Tjock-TV har dock väldigt kass upplösning så jag försöker undvika just det... :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag vänder mig till Bukefalos, då det är det största forum/grupp jag känner till, där en majoritet är kvinnor och många dessutom aktiva...
Svar
12
· Visningar
1 344
Senast: Ajda
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 980
Senast: super
·
Övr. Barn Finns det någon idrottslärare här på Bukefalos? Mitt barn älskar idrott och var den enda på skolan som fick A i 6:an. På högstadiet...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
8 358
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
595

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka