Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi hade filmmys här om dagen, en skål med kryddade popcorn till mig och en naturell åt TildaVisa bifogad fil 105944
En som gärna vill smaka på popcornen
Vad mysigt! Nora får aldrig äta ”människomat”, en staffes mage klarar inte sådana utsvävningarVi hade filmmys här om dagen, en skål med kryddade popcorn till mig och en naturell åt Tilda
Visa bifogad fil 105957
Chika får också popcorn varje lördag under tarantellchatten, fast inte en egen skål.Vi hade filmmys här om dagen, en skål med kryddade popcorn till mig och en naturell åt Tilda
Visa bifogad fil 105957
Tilda klarar allt nästan! Tyvärr har jag lärt henne att sitter man och ser söt ut vid matbordet/soffan så kan man både få tortilla chips (sourcream chives är en favorit), ostbågar, jordnötsringar eller kanske sista tuggan av det stekta ägget på smörgåsen (såklart är det inga mängder hon får, utan några bitar bara. Popcorn kan hon dock få mer av eftersom dom är naturella)Vad mysigt! Nora får aldrig äta ”människomat”, en staffes mage klarar inte sådana utsvävningar
Tilda klarar allt nästan! Tyvärr har jag lärt henne att sitter man och ser söt ut vid matbordet/soffan så kan man både få tortilla chips (sourcream chives är en favorit), ostbågar, jordnötsringar eller kanske sista tuggan av det stekta ägget på smörgåsen (såklart är det inga mängder hon får, utan några bitar bara. Popcorn kan hon dock få mer av eftersom dom är naturella)
Och jag tyckte det såg illa ut på min imorse. Men vi har nog lite mindre sno så det klumpade sig precis till sporren.Visa bifogad fil 105995
Moonboots!
Min såg likadan ut.Visa bifogad fil 105995
Moonboots!
Vi har nog ca 20 cm, men det fastnar inte i de sträva håren på kroppen iaf. Hon hade liiite svårt att ta sig fram tillslut. Det måste vara tungt med så blöt snö när man är så liten. Hon var avis på sin labbekompis som inte hade snö upp till magen och som slapp moonboots.Och jag tyckte det såg illa ut på min imorse. Men vi har nog lite mindre sno så det klumpade sig precis till sporren.