Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men fatta att gÄ ut pÄ en promenad och se dettaHennes höghet, drottningen av Allt och Alla med lÀmplig bakgrund förstÄs.
Bara att niga, lyfta pÄ hatten och gÄ vidare!Men fatta att gÄ ut pÄ en promenad och se detta
SÄnt Àr sÄ mysigt!!Vi ska tÀvla Bruks imorgon och har Äkt ner redan idag. Valkyria diggar tÀltlivet och det var ju lyxigt med riktig madrass i stÀllet för bara liggunderlag.
Visa bifogad fil 97059
à h Gud vad jag vill ha en rottweiler! Ska vi byta? SÄ fin!! Samma mjuka, vÀnliga, fina uttryck som min rottweiler bebis hade!
à h Gud vad jag vill ha en rottweiler! Ska vi byta? SÄ fin!! Samma mjuka, vÀnliga, fina uttryck som min rottweiler bebis hade!
Tack! Ja en dĂ„lig dag Ă€r kanske bĂ€ttre att frĂ„ga!AlltsĂ„ jag har alltid varit svag för huskies och din ser onekligen superfin ut men jag byter nog inte i första taget (frĂ„ga mig en dĂ„lig dag, sĂ„ kanskeâŠ)
Jag ser ju pĂ„ mina hundar att dom Ă€r nyvakna nĂ€r jag kommer hem, men inte en chans att dom skulle ligga kvar nĂ€r jag kliver innanför dörren. DĂ„ mĂ„ste man ju pussa sönder matte!Ălskar att komma hem frĂ„n jobbet och se att hundarna tydligt Ă€r hur lugna och avslappnade som helst. Flera dagar i rad nu har jag hittat dem liggandes mot varandra pĂ„ olika sĂ€tt nĂ€r jag kommit hem