Senast tagna bilden XII

Jag älskar Ebrahs sovstilar :D
IMG_20210415_232354_402.webp

Vad som skulle varit en trevlig vårpromenad slutade med en fiskekrok i tassen 😭😡😡 Tack och lov att det var Ping och inte Bella för Ping är så otroligt snäll att han accepterade att jag tryckte hullingen igenom huden. Bella hade fått åka till sjukhuset och sövas. Sedan träffade vi en man som hade en avbitartång med sig 😍 Så fort kroken var borta så travade Ping glatt på som vanligt så den verkar bara ha gått igenom huden och inte träffat leden men det blir noggrann koll på henne och vi har redan en veterinärtid på tisdag ifall det skulle bli infekterat
1931411A-F19E-4DC3-9F97-CEB7739B6161.webp

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 681
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
3 560
Senast: pepp
·
Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
98 99 100
Svar
1 986
· Visningar
136 788
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 976
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar