Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilka vackra hundarVisa bifogad fil 67851
Träningsgänget idag ❤
Tack! Partisk som jag är så tycker jag dobbisar är den vackraste rasenVilka vackra hundar
Ja det tycker jag med eller en lite mer slimmad variant av rottisTack! Partisk som jag är så tycker jag dobbisar är den vackraste rasen
Jag tycker tänderna ser ok ut på bilden . Vilken färgskillnad på tänderna är det jag inte ser?Benji är ju inte min hund, men jag försöker hålla lite koll på honom eftersom familjen är för hemmablinda. Igår kollade jag hans tänder.
Visa bifogad fil 67898
Visst att han är 10 år men en sån färgskillnad känns inte okej. Tvingade iväg pappa till en veterinär, han valde den lokala i kvarteret.
Tydligen var det inga problem. Och hunden med grav artros sen 4-5 års ålder har tydligen ”95%” funktion på båda höfter. Vet inte om jag litar på omdömet.
Alltså hörntanden är ju helt brun jämfört med alla de andra tänderna. Och i verkligheten ser den liksom nästan.. Genomskinlig ut.Jag tycker tänderna ser ok ut på bilden . Vilken färgskillnad på tänderna är det jag inte ser?
Ok, att den tanden har en liten annan nyans trodde jag berodde på ljuset.Alltså hörntanden är ju helt brun jämfört med alla de andra tänderna. Och i verkligheten ser den liksom nästan.. Genomskinlig ut.
Alla tänderna är lika upplysta. Är jag galen som tycker att hörntanden är helt brun medan de andra är väldigt vita för en 10-åring?Ok, att den tanden har en liten annan nyans trodde jag berodde på ljuset.