Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snö!!! Här blommar häggen Visa bifogad fil 29408
Film från dagens motionsrunda
Mina kan bara springa bredvid (förutom om det dyker upp harar då...) Vi har jättebra vägar! Massor av sådana grusvägar som i filmen, enda nackdelen är att många andra gillar dem också, så man får vara beredd på att det dyker upp andra oavsett tid på dygnet, oavsett veckodag. Slingan vi tog idag var 10km. Det går att få till längre slingor också, men då måste man passera färister och det tycker jag är så bökigt, så det gör jag sällan. (finns dock grindar bredvid, så hund+cykel måste inte gå över färisten).Duktiga dom är! Önskar att mina kunde springa bredvid cykeln med. Har ni bra vägar där ni håller till?
Mina kan bara springa bredvid (förutom om det dyker upp harar då...) Vi har jättebra vägar! Massor av sådana grusvägar som i filmen, enda nackdelen är att många andra gillar dem också, så man får vara beredd på att det dyker upp andra oavsett tid på dygnet, oavsett veckodag. Slingan vi tog idag var 10km. Det går att få till längre slingor också, men då måste man passera färister och det tycker jag är så bökigt, så det gör jag sällan. (finns dock grindar bredvid, så hund+cykel måste inte gå över färisten).
Visa bifogad fil 30024
Köksträning med mina vofs
Å, roligt att nån vill se honom Inte så många som tycker de är fina (inte jag heller för drygt ett år sen ). Har varit dåligt med fotande av olika skäl, mest tagit med mobilen. Här är en där han sitter. Ca 6 månader på bildenin med mer bilder på azawakhen!