Senast tagna bilden X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag sprangs det i tom hage :D I början hade vi sällskap av ett knippe småhundar, och en stor valp, men Aysu tyckte att den stora valpen (något schäferliknande) var läskig och deras bedlington-bästis var inte så springsugen idag, så vi stannade kvar lite extra när de andra gått. Då såg det ut såhär:

Hund fångad på bild när vi var på promenad med @Ceta :love:

Bifogade filer

• 2019-03-16 05.54.01 1.webp
    2019-03-16 05.54.01 1.webp
    65,3 KB · Visningar: 20
iPhone XS Max :) !
Är det Buke som försämrar kvaliteten eller suddas bakgrunden ut på originalbilderna också? Anledningen till att jag frågar är att pälsen på de långhåriga hundarna är suddig i kanterna, så ser inte ut att vara kort skärpedjup, utan snarare manipulering av bakgrunden? Men som sagt, kan ju vara förminskning av bilderna som orsakar det också. :)

Snygga bilder, oavsett!

Är det Buke som försämrar kvaliteten eller suddas bakgrunden ut på originalbilderna också? Anledningen till att jag frågar är att pälsen på de långhåriga hundarna är suddig i kanterna, så ser inte ut att vara kort skärpedjup, utan snarare manipulering av bakgrunden? Men som sagt, kan ju vara förminskning av bilderna som orsakar det också. :)

Det är porträttläget på kameran, där man själv kan ändra skärpedjupet i efterhand vilket jag håller på att experimentera med för att lära mig hantera det :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
733
Senast: MML
·
Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
9 10 11
Svar
218
· Visningar
10 643
Senast: pepp
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: bobbbo
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 792
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar