Han ser ut som hund-Yoda @Killaloe
Han kanske är deras kärleksbarn?Jag är mer inne på Falcor, från Den oändliga historien.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han ser ut som hund-Yoda @Killaloe
Han kanske är deras kärleksbarn?Jag är mer inne på Falcor, från Den oändliga historien.
Men han har fel fääääärgHallå! Tonto är faktiskt Falcor han med!
Så fina bilder, men...SHORTS? Mvh just slutat använda vinterjacka och mössa.Vi fick besök av en vän i helgen, och hon var snäll nog att ta lite bilder på när jag och damerna tränade och busade lite
Det var en av huvudanledningarna till att jag flydde från Piteå Minns fortfarande så tydligt när jag pratade i telefon med en vän i Sthlm och hon berättade om hur hon för första gången det året kunnat gå till jobbet med tygskor, jeans, t-shirt och vindjacka (hon började jobba tidigt på morgonen). Samtidigt tittade jag ut genom fönstret och såg hur en traktor lastade upp världens mest gigantiska snöhög utanför mitt fönster. Den våren sa jag åt mina vänner och bekanta att om de öht nämnde något med vårväder, då skulle jag säga upp kontakten med dem... Sedan flyttade jag ner till Sthlm igen och har inte ångrat mig en sekund.Så fina bilder, men...SHORTS? Mvh just slutat använda vinterjacka och mössa.
Alltså, jag får typ nackspärr av att bara kolla på bilden!
Alltså, jag får typ nackspärr av att bara kolla på bilden!