Senast tagna bilden X

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
20181210_111210.webp

Gosefluff 😍

Ja :( ingen av oss Àr gjorda för att bo hÀr :D han hade behövt nÄn slags vÀrmefilt, utomhus...
Kanske nÄgot för bukes egen UppfinnarJocke att bita tÀnderna i? TÀnker pÄ @MacGyver , som en hundmorgonrock med batterier som det finns strumpor o vantar för oss tvÄbeningar? VÀst o klövjefickor i ett?

Oj vad jag fick vÀnta lÀnge idag pÄ djursjukhuset. Började nÀstan oroa mig för att nÄgot hÀnt. Det hade det nu inte, det var bara sÄ att Frej inte hade nÄgon lust att somna! De fick ge honom högre dos för att han skulle göra det. Annars brukar han kunna bli trött inom fem minuter...
20181217_110413.webp

MÄste kanske börja bÀdda med kuddar igen. Nu har han min pyjamas som huvudkudde.

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Övr. Hund Jag Ă€r ganska ny pĂ„ det hĂ€r med aktiveringsleksaker, men funderar pĂ„ att införskaffa nĂ„gra stycken lite "bĂ€ttre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
735
Senast: MML
·
Övr. Hund Gamla trĂ„den full :) tror siffrorna blev rĂ€tt? 😁
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 874
HundtrÀning Hej och hjÀlp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, frÄn 5 mÄnader till 1-1,5 Ärs Älder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: bobbbo
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3Ă„r sedan och saknar en hund i mitt liv Bor pĂ„ landet med barn 5,9,11 varannan vecka och nĂ„gra katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 799
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London